نقش دانشگاهیان در ترویج امیدآفرینی حائز اهمیت است
کد خبر: 4181241
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۸
امام جمعه اهواز:

نقش دانشگاهیان در ترویج امیدآفرینی حائز اهمیت است

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد با تأکید بر اینکه دشمن در تلاش است که ناامیدی را تبلیغ کند و استادان دانشگاه‌ها باید امیدآفرینی را ترویج کنند، گفت: برای تحقق امیدآفرینی در بین استادان و انتقال آن به دانشجویان نیازمند آگاهی از دستاوردها و پیشرفت‌ها هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان روز گذشته، 20 آبان در نشست هم‌اندیشی استادان با موضوع «دانشگاه، امید آفرینی و مسئولیت اجتماعی» در دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به حضور یک روز هفته در جمع دانش‌آموزان یا دانشجویان، گفت: از پیشنهاد استادان در خصوص برگزاری مستمر نشست هم اندیشی استقبال می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: در خصوص انتخابات، بستر برای رقابت حتماً باید فراهم شود و رهبر معظم انقلاب تأکید دارند زمینه حضور همه جریانات سیاسی فراهم شود و بنده هم به سهم خود تلاش خواهم کرد.

امام جمعه اهواز به تفاوت جایگاه دانشگاه در دوران قبل و بعد از انقلاب اسلامی ایران اشاره و بیان کرد: امید و دستاوردهای کشور، توسط دانشگاهیان و در محیط دانشگاه ایجاد شده است.

موسوی‌فرد با اشاره به بحران هویت از سوی برخی‌ها، بیان کرد: دستاوردهای خود را ببینیم که کجا بودیم و الان در چه موقیعتی قرار داریم و ضرورت دارد برای آینده نیز برنامه‌ریزی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: دشمن سعی می‌کند دستاوردهای بزرگ دانشگاهیان را به اندازه کاهی جلوه دهد و نقاط ضعف را به اندازه کوه نمایش دهد. او در تلاش است که ناامیدی را تبلیغ کند و استادان باید امیدآفرینی را ترویج کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان اظهار کرد: دانشگاه برای اینکه به رسالت خود عمل‌ کند باید فرصت حضور در مسائل مختلف را پیدا کند. در استان خوزستان به سهم خودمان آمادگی داریم چالش‌های موجود را توسط استادان بررسی، راهکارهای علمی ارائه و از ظرفیت دانشگاه استفاده کنیم.

امام جمعه اهواز در خصوص اشتغال و مطالبه جوانان از مسئولان، افزود: متأسفانه یکی از چالش‌های موجود در خوزستان بحث اشتغال است و از استادان می‌خواهیم در این خصوص کمک کنند.

موسوی‌فرد گفت: در خصوص امیدآفرینی در بین استادان و انتقال آن به دانشجویان نیازمند آگاهی از دستاوردها و پیشرفت‌ها هستیم.

انتهای پیام
captcha