گره‌گشایی از مشکلات محله توسط بانوان قرآنی و هیئتی
کد خبر: 4181291
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

گره‌گشایی از مشکلات محله توسط بانوان قرآنی و هیئتی

مسئول هیئت مذهبی بانوان و خانه قرآنی الزهرا(س) مسجد امام حسین(ع) راه جیرال اردبیل از تهیه جهیزیه به مبلغ 50 میلیون تومان برای نوعروس یک خانواده بی‌بضاعت خبر داد.

جهیزیهبه گزارش ایکنا از اردبیل، عزیزه عباس‌زاده، مسئول هیئت مذهبی بانوان و خانه قرآنی الزهرا(س) مسجد امام حسین(ع) راه جیرال اردبیل، ۲۰ آبان‌ماه، ضمن اعلام این خبر گفت: ما جمعی از بانوان هیئتی و قرآنی با جمع آوری مبلغ ۵۰ میلیون تومان، اقدام به خرید لوازم ضروری اعم از یخچال، اجاق گاز، لوازم آشپزخانه و ... برای جهیزیه نوعروس یک خانواده بی‌بضاعت نموده و با عنایت الهی و همت همگانی بانوان نیکوکار و فعال در این هیئت، بخشی از مشکلات این خانواده نیازمند را رفع کردیم.

وی گفت: هیئت مذهبی بانوان و خانه قرآنی الزهرا (س) اردبیل تحت نظارت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل از سال ۸۸ در مسجد امام حسین(ع) راه جیرال اردبیل در بخش‌های آموزشی، فرهنگی، تبلیغی، کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های دینی در طول سال به فعالیت می‌پردازد.

مسئول هیئت مذهبی بانوان و خانه قرآنی الزهرا(س) اردبیل افزود: از برنامه‌های قرآنی این هیئت و خانه قرآنی، شناسایی خانواده‌های نیازمندی است که برای امر ازدواج منتظر کمک‌های خیرخواهانه خیرین هستند و در این زمینه با مساعدت بانوان فعال در هیئت کمک‌های خیرخواهانه در طول سال جمع آوری و به آنان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha