آغاز ثبت‌نام مسابقات ملی مناظره دانشجویان در چهارمحال‌و‌بختیاری
کد خبر: 4181605
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

آغاز ثبت‌نام مسابقات ملی مناظره دانشجویان در چهارمحال‌و‌بختیاری

ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال‌وبختیاری از روز گذشته، ۲۱ آبان آغاز شد و تا ۱۰ آذرماه ادامه خواهد داشت.

اصغر امیدی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی

اصغر امیدی، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام اینکه ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان دانشگاه‌های چهارمحال‌وبختیاری  از  ۲۱ آبان آغاز شده و تا ۱۰ آذرماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی دانشگاه‌های شهرکرد، علوم پزشکی شهرکرد، پیام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان، جامع علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای می‌توانند با تشکیل تیم‌های چهار نفره نسبت به ثبت‌نام و شرکت در مسابقات اقدام کنند.

امیدی افزود: این مسابقات با همكاری کمیسیون طرح و مشاوره دانشجویی شورای عالی انقلاب فرهنگی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دانشگاه‌های سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آیین‌نامه برگزاری این مسابقات، گفت: التزام به اخلاق علمی در نقد و نقل آراء، اشخاص و آثار، پرهیز از ورود در نزاع‌های غیر علمی و مجادلات روزمره و مرسوم، اهتمام به روزآمدی و کارايی مباحث، نقل‌ها و منابع، اهتمام به واقعی بودن دفاع از موضوعات در حد امکان از خط مشی مسابقات مناظره دانشجویی هستند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی چهارمحال‌وبختیاری بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده مرحله استانی مسابقات ملی مناظره در  آذرماه سال جاری برگزار و تیم‌های برتر به مرحله کشوری معرفی خواهند شد.

وی گفت: دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام و یا دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به دفتر معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی واقع در دانشگاه شهرکرد، روبروی دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی مراجعه و یا با شماره  ۳۲۳۲۰۳۲۳ و شماره ۰۹۰۳۸۹۲۹۰۲۳ در پیام‌رسان‌های ایتا و سروش تماس حاصل کنند. همچنین افراد برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام غیرحضوری از طریق نشانی https://roytab.ir/monazere12_chb اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha