آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای آدینه در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4181937
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷

آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای آدینه در سیستان‌وبلوچستان

رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سیستان‌وبلوچستان گفت: قرارگاه رسانه‌ای آدینه با هدف استفاده از ظرفیت‌ رسانه‌ها و هم‌افزایی آنها با ائمه جمعه در استان آغاز به‌کار کرد.

نشست قرارگاه رسانه در سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی‌ فقیه در استان، روز گذشته، 23آبان‌ماه، نشست هم‌اندیشی رابطین رسانه دفاتر ائمه جمعه سیستان‌وبلوچستان با اصحاب رسانه در قالب قرارگاه رسانه‌ای آدینه به مناسبت گرامی‌داشت سالروز شهادت خبرنگار شهید مدافع حرم «محسن خزائی» برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمدرضا ثبوتی، رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه‌ جمعه سیستان‌وبلوچستان در این نشست مطرح کرد: تبلیغ دین و ارزش‌های معنوی، جهاد تبیین و بیان مطالبات مردم از اقدامات مهم ائمه جمعه است که اصحاب رسانه در انتقال این مفاهیم نقشی تاثیرگذار بر عهده دارند.
 
وی افزود: رسانه‌ها ظرفیت عظیم و اثرگذاری خوبی در سطح جامعه دارند و هم‌افزایی آن‌ها با ائمه جمعه سبب مطالبه‌گری بیشتر و حل مشکلات مردم سیستان‌وبلوچستان خواهد بود، امروزه استفاده دقیق و مناسب ائمه جمعه از رسانه‌های مختلف گروهی و فضای مجازی از ضرورت‌هاست.
 
رئیس دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه سیستان‌وبلوچستان افزود: ائمه‌ جمعه فرماندهان قرارگاه فرهنگی شهرستان‌ها هستند و تعامل سازنده اصحاب رسانه با آنها سبب تقویت جبهه فکری و فرهنگی جامعه می‌شود، در قالب قرارگاه رسانه‌ای آدینه در نظر داریم تا به تدریج و به‌صورت مستمر با برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی ضمن ارتقا مهارت‌های رسانه‌ای مسئولان روابط عمومی دفاتر ائمه‌ جمعه استان ارتباط آنها با اصحاب رسانه را برقرار کنیم تا هر یک از تولیدات رسانه‌ای در سطح شهرستان‌ها با هم‌افزایی اصحاب رسانه در سکوهای انتشار قرار گرفته و جریان‌سازی خوبی در فضای سیستان‌وبلوچستان ایجاد کند.
 
همچنین در ابتدای این دیدار علیرضا کیخا، مدیرکل صدا و سیمای سیستان‌وبلوچستان نیز به تبیین نقش رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه پرداخت و هر یک از اصحاب رسانه و رابطین رسانه‌ای دفاتر ائمه‌ جمعه استان نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداخت.
انتهای پیام
captcha