سطح‌بندی کانون‌های مساجد مجری طرح «مسجد پایگاه قرآن» در البرز
کد خبر: 4183015
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶

سطح‌بندی کانون‌های مساجد مجری طرح «مسجد پایگاه قرآن» در البرز

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز گفت: کانون‌های مجری طرح «مسجد پایگاه قرآن» در این استان سطح‌بندی و حمایت می‌شوند.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به برگزاری طرح «مسجد پایگاه قرآن» اظهار کرد: مرحله سوم از اجرای طرح «مسجد پایگاه قرآن» در کانون‌های مساجد با محوریت سطح‌بندی و حمایت از کانون‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح در فاز جدید شناسایی و ساماندهی قاریان سراسر کشور را نیز مدنظر قرار داده است، افزود: از مهم‌ترین اهداف این طرح تحقق اهداف مقام معظم رهبری درخصوص جامعه قرآنی و قرآنی شدن فضای جامعه است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز از دیگر اهداف این طرح را برگزاری نشست‌های توجیهی ویژه کارشناسان ستاد‌های استانی و هم‌افزایی با دیگر نهاد‌های فعال قرآنی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر بیش از 80 کانون مساجد داوطلب اجرای طرح مسجد پایگاه قرآنی هستند.

این مسئول با بیان اینکه در فاز سوم اجرای طرح این کانون‌ها برای برخورداری از حمایت‌های ستاد در سطوح چهارگانه تقسیم می‌شوند، یادآور شد: اجرای این طرح یقیناً مسیر مشارکت مردم در سطوح مختلف را برای ترویج فعالیت‌های قرآنی فراهم می‌کند.

خبرنگار: الناز دادمهر

انتهای پیام
captcha