تقدیر از موکب‌داران اربعین حسینی در سمنان
کد خبر: 4183211
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

تقدیر از موکب‌داران اربعین حسینی در سمنان

مراسم تقدیر از موکب‌داران اربعین حسینی به همت سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان در مجتمع ولایت سمنان برگزار شد.

موکب اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان، شب گذشته، 29 آبان در مراسم تقدیر از موکب‌داران اربعین با بیان اینکه خدمت به امام حسین(ع) مصداق عمل صالح است، گفت: توفیق خدمت در راه حضرت اگر با اخلاص انجام شود اعتقادات قلبی انسان را به سوی پروردگار بالا می‌برد و بنابر تفسیر علامه طباطبایی موجب تقرب به خداوند می‌شود.

وی افزود: کوچک‌ترین کارها در نزد امام حسین(ع) ارزش می‌یابند زیرا اعتقاد پاک بر روی عمل صالح و عمل صالح بر اعتقاد انسان تأثیر می‌گذارد.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه امور مواکب نباید بر اساس تصمیمات شخصی دنبال شود اظهار کرد: باید بدانیم نتیجه کار تیمی و جمعی به مراتب بهتر از کار فردی است لذا باید به این امر توجه بیشتری شود.

حجت‌الاسلام مطیعی دقت و انضباط در امور مالی مواکب یا هیئت‌ها را لازمه کار برای امام حسین(ع) برشمرد و گفت: حسابرسی دقیق امور مالی به هیچ فرد یا گروهی آسیب وارد نخواهد کرد و به سود همگان خواهد بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با بیان اینکه شفافیت مالی در امور دینی و مذهبی برکات زیادی خواهد داشت، متذکر شد: مردم دوست دارند بدانند کمک‌هایشان در چه زمینه‌ای و چگونه هزینه می‌شود، لذا اگر در خصوص نحوه هزینه‌کرد کمک‌ها اطلاع‌رسانی مناسب صورت گیرد، شاهد مشارکت بیشتر مردم خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha