انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد شهرستان یزد برگزار شد
کد خبر: 4183413
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد شهرستان یزد برگزار شد

دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد شهرستان یزد در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها با حضور 18 نماینده در فرمانداری یزد برگزار شد.

انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد شهرستان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد شهرستان یزد در شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها با حضور  18 نماینده در فرمانداری یزد برگزار شد.

ابوالفضل اکبری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد، 30 آبان در حاشیه این مراسم گفت: پس از تعیین شدن نمایندگان در انتخابات امروز با رأی رسمی اعضای حاضر، منتخبان به مدت دو سال به عنوان نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد فرمانداری یزد و عضو رسمی شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها انجام وظیفه خواهند کرد. 

وی با بیان اینکه سه نماینده تشکل در این دوره از انتخابات کاندید شده‌اند، عنوان کرد: نمایندگان منتخب، در زمینه ارتباط تشکل‌های مردم نهاد با مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان یزد در خصوص حل و فصل مشکلات و مسائل تشکل‌ها نقش‌آفرینی می‌کنند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری یزد تصریح کرد: امیدواریم با حضور این نمایندگان در راستای تقویت بُعد مردمی‌سازی فعالیت‌های دولت و زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت هرچه بیشتر و مؤثرتر تشکل‌های مردم نهاد برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شریف دارالعباده، فصل جدیدی شکل گیرد. 

وی گفت: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا این انتخابات از سال 1398 تاکنون به تعویق افتاده بود، با تلاش معاونت تشکل‌های مردم نهاد سازمان امور اجتماعی به صورت همزمان در سطح کشور برگزار شد.

یادآور می‌شود بعد از شمارش آرای دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد، با رأی رسمی اعضای حاضر، حسن دهقانپور منشادی و زهرا کمالی به عنوان نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد یزد و عضو رسمی شورای توسعه و حمایت از تشکل‌ها انتخاب شدند. 

انتهای پیام
captcha