صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مهاباد برگزار شد
کد خبر: 4183727
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۶
با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مهاباد برگزار شد

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج، با حضور سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از آذربایجان غربی، سردار محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 2 آذر  در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مهاباد که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: بدون‌تردید بسیج نهادی برخاسته از دل مردم است، چراکه در تمامی عرصه‌ها حضور دارد.

وی با بیان اینکه این نهاد مردمی و انقلابی برای تحقق آرمان‌ها و اهداف انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد، ادامه داد: تاکنون نیز به این ترتیب بوده است که در جهاد تبیین این مسائل باید در کانون توجه قرار گیرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: مکانی که صبحگاه در آن اجرا می‌شود مکان مقدسی است و میعادگاه و قدمگاه شهدای کشورمان است؛ بنابراین باید فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه داشته شود.

 اجرای حرکات نمایشی توسط گروه رزمی ذوالفقار تربیت بدنی سپاه مهاباد و برافراشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عشایر غیور منگور پایان‌بخش مراسم صبحگاه امروز بود.

انتهای پیام
captcha