تبیین خدمات و پیشرفت‌های استان یزد با رویداد «جام امید»
کد خبر: 4183931
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰

تبیین خدمات و پیشرفت‌های استان یزد با رویداد «جام امید»

دبیر برگزاری اولین رویداد رسانه‌ای«جام امید» در استان یزد با اشاره به برگزاری رویداد رسانه‌ای «جام امید»، گفت: این رویداد پیشرفت‌ها، دستاورد‌ها و خدمات صورت گرفته در بخش‌های مختلف استان را تبیین و انعکاس می‌دهد.

زهرا برادران زاده، دبیر برگزاری اولین رویداد رسانه‌ای«جام امید»زهرا برادران زاده، دبیر برگزاری اولین رویداد رسانه‌ای «جام امید» در استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد گفت: این رویداد 24 ساعته با مشارکت فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه در استان آغاز شده و در حاشیه این رویداد نیز تعدادی از مدیران استان و شرکت‌های دانش بنیان حضور خواهند یافت.

وی «جهاد تبیین»، «جهاد خدمت» و «جهاد امید» را از محورهای این رویداد برشمرد و افزود: ‌ حجم و تعداد انتشار،‌ کیفیت محتوای اثر،‌ تعداد بازدید،‌ تعداد اشتراک‌گذاری محتوا و میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب، شاخص‌های تعیین شده برای ارزیابی این رویداد است.

دبیر برگزاری اولین رویداد رسانه‌ای«جام امید» در استان یزد با اشاره به قالب‌های تعیین شده این دوره از رویداد رسانه‌ای «جام امید» بیان کرد: آثار ارسالی باید در قالب‌های ایده‌پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیق، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس، پوستر و اینفوگرافی و کلیپ موبایلی  تولید و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

برادران‌زاده با اشاره به اینکه  این رویداد با هدف امیدآفرینی، تبیین و انعکاس پیشرفت‌ها، دستاورد‌ها و خدمات صورت گرفته در بخش‌های مختلف استان در حال برگزاری است، بیان کرد: در مراسمی آثار برگزیده مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha