اعزام 50 مبلغ به مناطق مختلف کرج همزمان با ایام فاطمیه
کد خبر: 4184418
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

اعزام 50 مبلغ به مناطق مختلف کرج همزمان با ایام فاطمیه

مدیر اداره تبلیغات اسلامی کرج از اعزام 50 مبلغ به مناطق مختلف این شهرستان در ایام شهادت حضرت فاطمه(س) خبر داد و گفت: برگزاری جلسات سخنرانی، عزاداری و روضه‌های خانگی با حضور این مبلغان انجام خواهد شد.

ایام فاطمیه

حجت‌الاسلام علی عالمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه برنامه‌های مختلفی از سوی اداره تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود که اعزام 50 مبلغ بومی به مناطق مختلف با محوریت برگزاری جلسات سخنرانی، عزاداری و روضه‌های خانگی از جمله این برنامه‌هاست.

وی برگزاری نشست‌های بصیرتی در مدارس، برگزاری برنامه «ماهدخت فاطمیه» ویژه دختران رفیقانه (حورا) را از دیگر برنامه‌های این ایام دانست و گفت: کرسی تلاوت قرآن به یاد حضرت زهرا(س) و فعال کردن روضه‌ با عنوان «خانه مادری» با مباحث جمعیت و فرزندآوری، حجاب، عفاف و زندگی فاطمی نیز در این ایام اجرایی می‌شود.

عالمی بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های مذکور گردهمایی مبلغان و مداحان، برگزاری زیارت عاشورا، مسابقه نقاشی ویژه دانش‌آموزان ابتدایی با موضوع مادر و برگزاری مسابقات سرود در بین گروه‌های سرود شهرستان با موضوع‌های مذهبی نیز برای این ایام تدارک دیده شده است.

انتهای پیام
captcha