جدیدترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه جوانی جمعیت
کد خبر: 4184490
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
در چهارمحال‌وبختیاری

جدیدترین اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه جوانی جمعیت

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) چهارمحال‌وبختیاری گفت: اقدامات این نهاد در راستای حمایت از جوانی جمعیت شامل سه طرح «لبخند مادری»، «حمایت از چندقلوها» و «حمایت از زوج‌های نابارور» است.

حمایت از چندقلوها

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمود ابراهیمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان امروز ششم آذرماه در جریان اهدای کمک‌های این نهاد به ۲ خانواده که در بیمارستان هاجر شهرکرد صاحب نوزادان سه‌قلو شده‌اند، اظهار کرد: حمایت‌های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت، مشتمل بر سه طرح اصلی است که طرح اول ما «لبخند مادری» نام دارد.

وی ادامه داد: در طرح لبخند مادری، لوازم مورد نیاز مادر و کودک در یک بسته حمایتی به ارزش ۵۰ تا ۶۰ میلیون ریال تهیه و توزیع می‌شود که این بسته‌ها تا کنون در بین ۱۰۰ خانواده در چهارمحال و بختیاری که صاحب فرزند سوم شده‌اند، توزیع شده است.

محمودی بیان کرد: طرح دوم با عنوان «حمایت از چندقلوها» شامل خانواده‌هایی می‌شود که صاحب نوزادان سه‌قلو یا بیشتر می‌شوند که در طی سال جاری ۹ خانواده دارای نوزادان سه قلو مشمول این طرح شدند و امروز نیز هدایای نهمین خانواده تقدیم شد.

وی تأکید کرد: این هدایا شامل بسته لبخند مادری، تأمین شش ماه پوشک نوزادان و پرداخت ۱۰ میلیون ریال به ازای هر نوزاد می‌باشد که ارزش تقریبی هر بسته ۴۰ میلیون تومان است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تصریح کرد: طرح سوم با عنوان طرح «حمایت از زوج‌های نابارور» ناظر بر تسهیلاتی است که در اختیار این زوج‌ها جهت درمان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha