انتشار فراخوان ایده‌های نو در نمایشگاه بین‌المللی قرآن
کد خبر: 4184580
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

انتشار فراخوان ایده‌های نو در نمایشگاه بین‌المللی قرآن

فراخوان جمع‌آوری ایده‌های نو در برگزاری هر چه متفاوت و بهتر نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

انتشار فراخوان ایده‌های نو در نمایشگاه بین‌المللی قرآنبه گزارش ایکنا، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تغییر رویکرد در برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با انتشار فراخوانی، اقدام به جمع‌آوری ایده‌های نو از سوی کارشناسان در حوزه ساختار و محتوایی بزرگترین رویداد قرآنی کشور کرده است.

این فراخوان به منظور پرهیز از تکرار فعالیت‌های انجام شده در ادوار گذشته و ایده‌پردازی در خصوص طراحی و اجرای برنامه‌ها و بخش‌های متفاوت در جریان نمایشگاه آتی قرآن منتشر شده است.

براین اساس کارشناسان، طراحان و ایده‌پردازان علاقه‌مند می‌توانند در بازه زمانی 15 آذر تا 15 دی با مراجعه به وبگاه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به نشانی www.iqfa.ir  نسبت به ثبت ایده خود اقدام کنند.

نوآورانه بودن، امکان‌پذیری اجرا و تأثیر بر روند اجرایی نمایشگاه از جمله ملاک‌هایی است که پس از جمع‌آوری ایده‌ها مورد توجه ارزیابان قرار گرفته و در پایان علاوه بر انتخاب ایده‌های برتر به منظور اجرا در نمایشگاه، به صاحبان آنها نیز جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

پوستر 

انتهای پیام
captcha