مرکز رصد و تحلیل راهبردی تبلیغات اسلامی گلستان راه‌اندازی شد
کد خبر: 4184858
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

مرکز رصد و تحلیل راهبردی تبلیغات اسلامی گلستان راه‌اندازی شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از راه‌اندازی مرکز رصد و تحلیل راهبردی تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: این مرکز با هدف هم‌افزایی، تعالی و توانمند‌سازی شبکه‌های درون سازمانی سازمان تبلیغات اسلامی در بخش‌های ۱۲گانه فرهنگی، قرآنی و رسانه‌ای با محوریت جهادتبیین، نوجوانانه و خانواده با نگاه شتاب‌دهندگی آغاز به فعالیت کرد.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، جلسه هم‌افزایی و راه‌اندازی «مرکز رصد و تحلیل راهبردی سازمان تبلیغات اسلامی» با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان و اعضای تبلیغات اسلامی امروز، 8 آذرماه در سالن جلسات تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این جلسه گفت: این مرکز با هدف هم‌افزایی، تعالی و توانمند‌سازی شبکه‌های درون سازمانی سازمان تبلیغات اسلامی در بخش‌های ۱۲گانه فرهنگی، قرآنی و رسانه‌ای با محوریت جهاد تبیین، نوجوانانه و خانواده با نگاه شتاب‌دهندگی آغاز به فعالیت کرد.

وی ادامه داد: این مرکز در راستای تبیین عرضه فکری، فرهنگی و معارف اسلامی برای مقابله هوشمند با تهاجمات فکری، تبلیغی و رسانه‌ای دشمن براساس منویات مقام معظم رهبری تشکیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با توجه به رویکرد جدید این سازمان برای برنامه‌ریزی هوشمندانه و اجرای عملیات متناسب در فرایند آفندی علیه دشمن نیازمند راه‌اندازی این مرکز بودیم.

انتهای پیام
captcha