بازدید معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از مراکز قرآنی اصفهان
کد خبر: 4184929
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

بازدید معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از مراکز قرآنی اصفهان

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با سفر به اصفهان، از برخی مؤسسات و مراکز قرآنی این شهر بازدید کرد و با فعالیت‌ها و توانمندی‌های آنها آشنا شد.

بازدید معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از خانه نهج‌البلاغه اصفهانعلی حاجی‌زکی، مدیر دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به سفر علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصفهان اظهار کرد: این سفر در روز گذشته، هفتم آذرماه با بازدید از خانه نهج‌البلاغه و مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان آغاز شد و امروز، هشتم آذرماه با بازدید از برخی مؤسسات قرآنی شهر ادامه پیدا کرد و به پایان رسید.

وی افزود: در جریان این سفر، معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد علاوه بر خانه نهج‌البلاغه و مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت پیشوای آسمانی (بنیاد مهدویت و آینده‌پژوهی)، بینه، هفت آسمان معرفت و مرکز حفظ همراه با تحصیل مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت ثامن‌الائمه(ع) بازدید کرد.

مدیر دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: در جریان بازدید معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان، نشستی نیز با حضور ایشان و تعدادی از مدیران مؤسسات قرآنی برگزار و مباحثی در خصوص پیگیری اعتبارات مالی، حمایت از طرح‌های مؤسسات قرآنی، تسریع در انجام فعالیت‌های قرآنی، نمایشگاه قرآن و تسهیل صدور مجوزها مطرح شد.

وی با بیان اینکه این سفر با پیگیری‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و به‌منظور بازدید از مراکز قرآنی اصفهان انجام شد، تأکید کرد: هدف این بود که معاون قرآن و عترت وزیر ارشاد از نزدیک با توانمندی‌ها و مزیت‌های نسبی مؤسسات و مراکز قرآنی اصفهان آشنا شود که این هدف تقریباً محقق شد.

انتهای پیام
captcha