اعلام زمان آزمون ورودی دوره تربیت معلم قرآن ودجا
کد خبر: 4185514
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

اعلام زمان آزمون ورودی دوره تربیت معلم قرآن ودجا

آزمون ورودی دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، 19 آذرماه برگزار می‌شود.

دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآن

به گزارش ایکنا، آزمون دوره تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی قرآنی از سوی دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی به میزبانی اداره نور برگزار می‌شود.

پس از ثبت‌نام اولیه متقاضیان و بررسی مدارک ارسالی، نزدیک به 71 نفر از بانوان و آقایان مجوز حضور در آزمون ورودی را دریافت کردند. این آزمون 19 آذرماه از ساعت 17:30 تا 19:30 به صورت غیرحضوری و با چهار فصل قرائت تحقیق(اعلام قطعه تلاوت به صورت قرعه از سوی داور در هنگام آزمون)، آزمون کتبی روخوانی و روا‌ن‌خوانی (براساس کتاب روخوانی و روان‌خوانی قرین‌النور، تألیف محمد رمضانی‌‌فرد، آزمون کتبی مفاهیم(براساس کتاب سطح 3 و 4 مسعود وکیل)، آزمون کتبی تجوید(مطابق با کتاب حلیةالقرآن/سطح 1، تألیف استاد سیدمحسن موسوی‌بلده) اخذ خواهد شد.

این دوره به صورت حضوری از 27 تا 30 آذرماه برگزار می‌شود که اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی برای شرکت در دوره از سوی دارالقرآن وزارت دفاع اطلاع‌رسانی می‌شود.

یادآور می‌شود، دوره تربیت معلم حفظ کل قرآن کریم به علت به حدنصاب نرسیدن داوطلبان تشکیل نخواهد شد. متقاضیان می‌توانند چاسخ به سؤالات احتمالی را از طریق آیدی admin_ghorani@ در پیام‌رسان سروش دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha