اعزام دانش‌آموزان آشتیانی به اردوی رهیان‌نور
کد خبر: 4186122
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰

اعزام دانش‌آموزان آشتیانی به اردوی رهیان‌نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان از اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزان دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

اعزام دانش آموزان آشتیانی به اردوی راهیان نور

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سرهنگ پاسدار محمود رضایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان، امروز، 14 آذر، در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان گفت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس هدف اصلی اجرای اردوی راهیان نور است.

وی افزود: بررسی‌های صورت‌ گرفته نشان می‌دهد که اردوهای راهیان نور بر رفتارهای اجتماعی دانش‌آموزان تأثیرگذار بوده و بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی سال‌های دفاع مقدس، تجربه‌ای ناب برای آنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌های انجام‌ گرفته برای این نوع از اردوها، تلاش شده تا روحیه تعالی، جهاد و شهادت در تقویت شود و در این سفرها به یک پختگی فکری و عقلانی دست پیدا کنند.

رضایی گفت: دانش‌آموزان در این اردوها در جریان جان‌فشانی رزمندگان اسلام قرار می‌گیرند که چگونه در مقابل ارتش بعثی که از حمایت کشورهای استکباری برخوردار بود، ایستادند و دستاوردهای ماندگاری بر جای گذاشتند و ایران مقتدر و قوی امروز را رقم زدند.

وی اضافه کرد: راهیان‌نور دانش‌آموزی یک رویداد بزرگ فرهنگی است و باید از این طريق فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید انتقال یابد.

انتهای پیام
captcha