نخستین جشنواره استانی مهارت در سمنان برگزار می‌شود
کد خبر: 4186633
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴

نخستین جشنواره استانی مهارت در سمنان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از برگزاری نخستین جشنواره استانی مهارت (رزاق) در هفته پژوهش و فناوری در سمنان خبر داد.

برگزاری اولین جشنواره استانی مهارت (رزاق) در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، علیرضا عزالدین، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، عصر روز گذشته، 16 آذر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین جشنواره استانی مهارت (رزاق) به میزبانی  دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان اجرا می‌شود گفت: این جشنواره با محوریت صنایع دستی، نقاشی، معماری و عمران، طراحی لباس، محصولات خوراکی، طراحی اپلیکشن و سایر محصولات هنری و تولیدی به صورت بازارچه و نمایشگاه برگزار می‌شود.

وی افزود: دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای پسران و دختران سمنان، دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود و آموزشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

عزالدین با بیان اینکه پژوهش، فناوری و کارآفرینی از محورهای اصلی رشد و توسعه است و در برنامه‌ریزی توسعۀ اقتصادی و توسعۀ پایدار، تأثیر گذار است، تصریح کرد: شعار اولین جشنواره استانی مهارت (رزاق)، خلاقیت ، تولید و کارآفرینی است.

به گفته وی؛ این جشنواره از هجدهم تا بیستم آذرماه در مجتمع فرهنگی و هنری کومش سمنان برگزار خواهد شد که در این راستا نمایشگاه پوستر دانشجویان این دانشگاه تحت عنوان لاجورد در حاشیه اولین جشنواره استانی مهارت (رزاق) نیز اجرایی می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان بازدید از این نمایشگاه که در گالری سیمرغ مجتمع فرهنگی و هنری کومش دایر شده برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند تا 23 آذرماه از ساعت 9 تا 12 و 17 تا 20 از آن بازدید کنند.

عزالدین با بیان اینکه این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حوزه هنری استان و مجتمع برش لیزری کویر برگزار می‌شود، اظهار کرد: در حاشیه برگزاری این جشنواره کارگاه‌های مختلف همراه با سخنرانی‌های علمی نیز برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه آدرس دبیرخانه نخستین جشنواره استانی مهارت (رزاق) سمنان، میدان کوثر دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان است، گفت: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت d-semnan.tvu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha