مجامع اندیشه‌ورزی در استان‌ها ایجاد می‌شود
کد خبر: 4187243
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
معاون سازمان بسیج مستضعفین خبر داد

مجامع اندیشه‌ورزی در استان‌ها ایجاد می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه مجامع اندیشه‌ورزی در استان‌های کشور ایجاد می‌شود، گفت: هدف این مجمع احصای مسائل استان‌ها و ارائه راهکار برای رفع آن‌ها است.

حسین معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حسین معروفی، معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین، عصر روز گذشته، 19 آذر در اجلاس عمومی سالانه مجمع بسیجیان استان از ایجاد مجامع اندیشه‌ورزی در استان‌های کشور خبر داد و افزود: جمع‌آوری نخبگان و اندیشه‌ورزان برای ارائه طرح محور این اقدام است.

وی هدف این مجمع را احصای مسائل استان‌ها و راهکار برای رفع آنها برشمرد و افزود: پیشرفت و رفع مشکلات مردم محور طرح‌های ارائه شده از سوی مجامع اندیشه‌ورز خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به خروجی کار مجامع اندیشه‌ورزی در استان‌های کشور، یادآور شد: مجامع اندیشه‌ورزی باید به سمت اجرا و کار عملیاتی و رفع مشکلات در استان‌های کشور سوق پیدا کنند.

معروفی ادامه داد: هدف از این مجامع هم جمع‌آوری نخبگان و اندیشه‌ورزان است تا بتوانند برای حل مشکلات استان‌ها، راهکار ارائه کنند که یکی از بخش‌هایی که می‌توان در این زمینه فعال کرد، ظرفیت رسانه‌ای است.

به گفته وی؛ راهبردهای ملی و استانی باید در مجامع اندیشه‌ورز استان‌های کشور مورد شناسایی قرار گیرد، که در این راستا اولویت‌بندی مشکلات و مسائل مانند آب، جمعیت  از اقدامات این مجامع خواهد بود.

منصور شوقانی، فرمانده سپاه استان نیز با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بسیج، افزود: هیأت‌های اندیشه‌ورز بسیج مشکلات استان را احصا کنند که بر این اساس بسیج شبکه مردمی برای رفع مشکلات است، و تفکر بسیجی برای رفع مشکلات کشور چاره ساز است و باید از این ظرفیت عظیم مردمی بهره‌گیری کرد.

فرمانده سپاه استان با تأکید بر اینکه مردمی کردن پیشرفت در همه ابعاد، رویکرد بسیج در استان است، یادآور شد: تحقق شعار دولت مردمی و ایران قوی با مشارکت آحاد مردم و نخبگان، محور اقدامات بسیجیان است.

شوقانی مشارکت نخبگان و آحاد مردم برای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری درباره مسائل و مشکلات استان سمنان را از جمله رویکردهای مجامع بسیجیان برشمرد و گفت: تحقق شعار دولت مردمی و ایران قوی با مشارکت نخبگان دنبال می‌شود.

انتهای پیام
captcha