فعالیت 72 اکیپ راهداری برای زائران در طرح زمستانی
کد خبر: 4187475
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی:

فعالیت 72 اکیپ راهداری برای زائران در طرح زمستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: تعداد 72 اکیپ فعال با 740 نفر پرسنل از راهداران پرتلاش جهت خلق سفری ایمن و بدون حادثه برای زائران و مجاوران در طرح زمستانی فعالیت می‌کنند.

جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، جعفر شهامت، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، امروز 21 آذر در مراسم آغاز طرح زمستانه راهداری استان که در محل ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد اظهار کرد: به همت راهداران و دستگاه‌های امدادی تعداد 72 اکیپ فعال با 740 نفر پرسنل از راهداران پرتلاش در طول راه‌ها آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی افزود: در این راستا با به‌کارگیری 346 دستگاه ماشین‌آلات سبک و نیمه‌سنگین و 247 دستگاه سنگین در طول 13 هزار راه آسفالته استان به کلیه زائران و هم استانی‌ها ارائه خدمات خواهیم کرد. در نقاط جاده‌ای استان که معمولاً در طول طرح زمستانه دچار برف سنگین، کولاک و یخ‌زدگی هستیم 1705 کیلومتر از مجموع 13 هزار کیلومتر است که به‌صورت ویژه توسط دستگاه‌های همراه در خدمت زائران و مجاوران خواهیم بود.

شهامت ادامه داد: بیش از 4500 تن نمک و  بیش از 15  هزار تن شن در واقع آماده شده و به لحاظ عملکرد در حوزه ایمنی ما در حال حاضر 114 قرارداد فعال به ارزش بیش از 292 میلیارد تومان داریم که با پیشرفت فیزیکی 48 درصدی در حال انجام است و این موارد شامل بازسازی راه ، علائم افقی و عمودی و نقاط حادثه‌خیز است که از اقدامات معمول حوزه ایمنی محسوب می‌شود.

وی گفت: امیدواریم با نگاه مثبت ریاست سازمان راهداری و استاندار  خراسان رضوی و حمایت ویژه فرماندهی انتظامی در خصوص تعاملات  در کنار دستگاه‌های دیگر شامل اورژانس، هلال احمر، راهداری و شرکت‌های امداد خودرو و ... بتوانیم زمستانی ایمن و بدون حادثه را به همت بازوان پرتوان همکاران با به‌کارگیری امکاناتی که از سوی بیت‌المال جهت ارائه خدمات تجهیز شده برای زائران و مجاوران خلق کنیم.

انتهای پیام
captcha