جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد
کد خبر: 4187592
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد

نهمین جلسه هیأت اندیشه ورز بانوان قرآنی شهرستان گنبد با حضور رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و بانوان فعال قرآنی امروز، ۲۱ آذر در محل اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

هیئت اندیشه ورز بانوان در گنبد کاووس

به گزارش ایکنا از گلستان، نهمین جلسه هیأت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان گنبد با حضور رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس و بانوان فعال قرآنی امروز، ۲۱ آذر در محل اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس برگزار شد.

حجت‌الاسلام کریمی، رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در این جلسه گفت: بانوان نقش بسزایی در ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه داشته پس می‌توانند در تربیت نسل قرآنی کوشاتر باشند.

رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس در ادامه افزود: این شهرستان ظرفیت بسیاری در ترویج فرهنگ قرآنی دارد، لذا بانوان بیش از گذشته با ورود بیشتر به مراکز فرهنگی به خصوص آموزش و پرورش و تأثیرگذاری بیشتر در دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان این جامعه تلاش بیشتری داشته باشند.

حجت‌الاسلام کریمی با اشاره به اینکه طرح قرآنی مستورا با مشارکت و همکاری هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان اجرا خواهد شد، بیان کرد: در راستای اجرای این طرح توضیحاتی در خصوص چگونگی اجرای طرح به اعضای هیئت اندیشه ورز ارائه شد و مقرر شد اعضای هیئت در کلاسهای خود این طرح را برگزار نمایند.

موضوع جلسه هیئت اندیشه‌ورز در خصوص ارتقاء کیفیت آموزشی حافظان قرآن کریم و اجرای طرح قرآنی مستورا بود و در این خصوص اعضای حاضر در جلسه به بیان نکات و نظرات خود پرداختند و راهکارهایی ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha