نشست بصیرتی حوزویان و دانشگاهیان استان لرستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4188578
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
28 آذرماه؛

نشست بصیرتی حوزویان و دانشگاهیان استان لرستان برگزار می‌شود

نشست بصیرتی حوزویان و دانشگاهیان استان لرستان با موضوعات «نقش حوزه و دانشگاه در تقویت گفتمان مقاومت» و «رسالت دانشگاه و حوزه در مشارکت حداکثری در انتخابات» چهارشنبه، 29 آذرماه در دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

نشست بصیرتی حوزویان و دانشگاهیان استان لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، به مناسبت گرامیداشت 27 مردادماه روز وحدت حوزه و دانشگاه، نشست بصیرتی حوزویان و دانشگاهیان استان لرستان با حضور شخصیت‌های علمی حوزوی و دانشگاهی کشور با موضوعات: «نقش حوزه و دانشگاه در تقویت گفتمان مقاومت» و «رسالت دانشگاه و حوزه در مشارکت حداکثری در انتخابات» چهارشنبه، 29 آذرماه در دانشگاه لرستان برگزار می‏‌شود.

 این نشست بصیرتی ساعت 9:30 دقیقه صبح در سالن شهید شکوهی دانشکده اقتصاد دانشگاه لرستان برگزار خواهد شد که سخنران موضوع اول «نقش حوزه و دانشگاه در تقویت گفتمان مقاومت» حجت‌الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، رئیس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران است.

همچنین، علی‌باقر طاهری‌نیا، معاون وزیر علوم و رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌های آموزش عالی سخنران موضوع دوم «رسالت دانشگاه و حوزه در مشارکت حداکثری در انتخابات» اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha