برپایی دوره‌های آموزش عمومی تدبر در قرآن کریم در خراسان‌شمالی
کد خبر: 4189628
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

برپایی دوره‌های آموزش عمومی تدبر در قرآن کریم در خراسان‌شمالی

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی از برگزاری دوره‌های آموزش عمومی تدبر در قرآن کریم در استان خبر داد.

سید ناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالیسید ناصر حسینی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: با توجه به ابلاغ سازمان درالقرآن مبنی بر برگزاری دوره‌های آموزش تدبر در قرآن، اداره امور قرآنی استان نیز این مهم را در دستور کار خود قرار داده و سطح یک این دوره در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: مدت این دوره‌ها به ازای هر سطح ۱۶ جلسه شامل  32 ساعت آموزشی بوده که در مجموع چهار سطح شامل ۱۲۸ ساعت آموزشی می‌باشد.

حسینی افزود: طی این طرح در چهار سطح با بیان مبادی و مبانی تدبر در قرآن، مخاطب با مفهوم تدبر در قرآن و تفاوت آن با ترجمه و تفسیر آشنا شده و روش تدبر در قرآن را در بستر سوره‌های سه جزء پایانی قرآن کریم متوجه می‌شود.

حسینی با بیان اینکه در تمامی شهرستان‌‌های استان سطح یک این دوره در حال برگزاری می‌باشد که پس از پایان آموزش سطح یک و قبولی فراگیران در این سطح سطوح بعدی برگزار خواهد شد، یادآورشد: برای سطح یک این دوره داشتن تحصیلات عمومی و در سطح دو به بالا داشتن گواهی‌نامه قبولی سطح قبل لازم می‌باشد.

انتهای پیام
captcha