106 مرکز «مثبت زندگی» در لرستان فعالیت دارند
کد خبر: 4189837
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷

106 مرکز «مثبت زندگی» در لرستان فعالیت دارند

مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: تاکنون بر اساس پهنه‌بندی و تعداد پرونده مددجویان در هر منطقه، 106 مرکز مثبت زندگی در استان ایجاد شده است.

همایون عمودی‌زاده، مدیرکل بهزیستی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی لرستان، همایون عمودی‌زاده، مدیرکل بهزیستی لرستان امروز، چهارم دی‎ماه با بیان اینکه مراکز توسعه خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) با هدف تسهیل در ارائه خدمات به جامعه هدف در مناطق مختلف استان راه‌اندازی شده‌اند، گفت: تاکنون بر اساس پهنه‌بندی و تعداد پرونده مددجویان در هر منطقه، 106 مرکز مثبت زندگی در استان ایجاد شده است.

وی کمتر شدن هزینه ایاب و ذهاب مددجو و جلوگیری از سرگردان شدن آنها در مراکز مجتمع‌های بهزیستی را از جمله اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: علاوه بر مراکز مثبت زندگی، تاکنون هشت پایگاه خدمات اجتماعی نیز در برخی مناطق استان راه‌اندازی شده است.

عمودی‎زاده با بیان اینکه این پایگاه‌ها کار مردم منطقه و محلات را انجام می‌دهند، ادامه داد: در این مراکز، خدماتی همچون مددکاری، کمک هزینه تحصیلی، ایاب و ذهاب، هزینه‌های درمانی معلولان، پیگیری مسکن مددجویان جامعه هدف و تهیه وسایل توانبخشی و توان پزشکی ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha