مجوز مؤسسات قرآنی غیرفعال کرمانشاه باطل می‌شود
کد خبر: 4189881
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹

مجوز مؤسسات قرآنی غیرفعال کرمانشاه باطل می‌شود

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه گفت: مؤسسات قرآن و عترت که در سامانه حمد نسبت به بارگذاری مجوز معتبر اقدام نکنند غیرفعال تلقی و منحل خواهند شد.

محسن کرمیان فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

محسن کرمیان، رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به تذکرات معاونت قرآن و عترت مبنی بر عدم فعالیت بسیاری از مؤسسات کرمانشاه، اظهار کرد: در این رابطه از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از طریق اطلاع‌رسانی در رسانه قرآنی (ایکنا) و کانال‌های قرآنی و ارسال اخطار کتبی به مدیران مؤسسات در خصوص بارگذاری مجوز معتبر و مستندات فعالیت‌های مراکز قرآنی تذکرلت لازم داده شده است.

وی افزود: متأسفانه برخی از مؤسسات قرآنی استان تاکنون هیچ اقدامی درخصوص تمدید مجوز و بارگذاری اقدامات آموزشی در سامانه (حمد) انجام نداده‌اند.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه اعلام کرد: مؤسسات قرآن و عترت که در سامانه حمد نسبت به بارگذاری مجوز معتبر اقدام نکنند غیرفعال تلقی و منحل خواهند شد.

وی در پایان تأکید کرد: به‌منظور تعیین تکلیف نهایی در رابطه یاد شده منتظر ابلاغ هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی از سوی معاونت قرآن و عترت هستیم.

انتهای پیام
captcha