284 برنامه ویژه هفته بصیرت در لرستان اجرا می‌شود
کد خبر: 4189911
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

284 برنامه ویژه هفته بصیرت در لرستان اجرا می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای 284 برنامه به مناسبت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در استان خبر داد و گفت: رسالت اصلی ما جهاد تبیین و از برنامه‌های ما در راستای این مهم ایجاد امید در جامعه است.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان امروز، چهارم دی‎ماه در تشریح برنامه‌های ویژه حماسه 9 دی در لرستان، گفت: از 9 لغایت 13 دی‌ماه به مناسبت هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت 284 برنامه مختلف در استان لرستان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: دعوت از سخنرانان ملی، برگزاری مسابقات، برپایی غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های مختلف، رونمایی از سرود جدید توسط دانش‌آموزان، حضور اساتید حوزه و دانشگاه در مساجد محله‌ها، کرسی‌های آزاداندیشی، حضور کارشناسان در صدا و سیما برای تبیین فتنه 88 از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در سطح استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فتنه 88، تصریح کرد: فتنه همیشه وجود دارد اما فتنه‌گر تغییر می‌کند امروز فتنه با ظلم به مردم مظلوم فلسطین پیوند زده شده است، آمریکا اعلام می‌کند که به فکر مردم فلسطین است اما از طرف دیگر قطعنامه صلح را وتو می‌کند.

غلامی اضافه کرد: رسالت اصلی ما جهاد تبیین و از برنامه‌های ما در راستای این مهم ایجاد امید در جامعه است که تأکید رهبر معظم انقلاب حضور در انتخاباتی همراه با رقابت، رفاقت، امنیت و سلامت است و ما از بزرگان و اساتید دعوت می‌کنیم که با تبیین و ایجاد امید در جامعه به معرفی برنامه‌ها و اهداف خود بپردازند.

انتهای پیام
captcha