تعیین 396 شعبه اخذ رأی انتخابات در حوزه انتخابیه یزد
کد خبر: 4190188
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۰

تعیین 396 شعبه اخذ رأی انتخابات در حوزه انتخابیه یزد

فرماندار یزد از تعیین 396 شعبه اخذ رأی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های اصلی و فرعی یزد خبر داد و گفت: سعی شده با دقت نظر محل شعب اخذ رأی تعیین شود تا زمینه تسهیل رأی‌گیری برای عموم فراهم باشد.

جلسه بررسی تعداد شعب اخذ رأی انتخاباتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری یزد، سیدمحمدرضا مدرسی، رئیس هیأت اجرایی حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن، 5 دی‌ماه در جلسه بررسی تعداد شعب اخذ رأی انتخابات که با حضور اعضای هیأت اجرایی در فرمانداری یزد برگزار شد، گفت: پس از برگزاری جلسات مشترک هیأت‌های اجرایی و نظارت برای تعیین تعداد و محل شعبات اخذ رأی، 319 شعبه در یزد، 26 شعبه در اشکذر، 20 شعبه در زارچ، 9 شعبه در خضرآباد، 6 شعبه در ندوشن، سه شعبه در اله آباد، 9 شعبه در اکرم‌آباد، چهار شعبه حوزه فرعی زرتشتیان  و جمعاً 396 شعبه برای حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، بخش ندوشن تعیین شد.

وی با تأکید بر منویات مقام معظم رهبری در شاخص‌های برگزاری انتخابات اظهار کرد: امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در برگزاری انتخابات بسیار مهم است و انتخابات باید با رعایت بی‌طرفی و امانت‌داری برگزار شود.

مدرسی تصریح کرد: اعضای هیأت اجرایی باید در زمینه تعیین اعضای شعب نیز همکاری و دقت کافی را داشته باشند تا افرادی متعهد، باتجربه و مسئولیت‌پذیر برای شعب اخذ رأی انتخاب شوند.

فرماندار یزد بر لزوم قانون‌مداری و اصل بی‌طرفی تأکید کرد و گفت: سعی شده است با دقت نظر محل شعب اخذ رأی تعیین شود تا زمینه تسهیل رأی‌گیری برای عموم فراهم باشد.

انتهای پیام
captcha