شهادت تأثربرانگیز دختر فلسطینی حافظ قرآن + فیلم
کد خبر: 4191233
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

شهادت تأثربرانگیز دختر فلسطینی حافظ قرآن + فیلم

ویدئوی تلاوت دختر رئیس اداره بهداشت غزه که در بمباران صهیونیست‌ها به شهادت رسید، واکنش‌های گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشته است.

به گزارش ایکنا به نقل از الجزیره، فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از تلاوت قرآن کریم از سوی جنان ابرش، دختر منیر ابرش، رئیس اداره بهداشت غزه را منتشر کرده‌اند. این ویدئو پیش از آغاز جنگ در غزه ضبط شده و در آن جنان در حال تلاوت قرآن کنار پدرش است و پس از پایان به خاطر این موفقیت اشک شوق می‌ریزد، درحالی‌که پدرش او را تحسین کرده و در آغوش می‌گیرد.

جنان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا به شهادت رسید. منیر ابرش در ویدئویی که از او منتشر شده، زخمی و بر روی تخت بیمارستان است و واقعه شهادت دختر خود در شب حمله هوایی رژیم صهیونیستی را شرح می‌دهد.

رژیم صهیونیستی از 7 اکتبر گذشته جنگی ویرانگر را علیه غزه آغاز کرده است، بیش از 21 هزار تن در این حملات به شهادت رسیده‌اند که بیشتر آنها را زنان و کودکان تشکیل می‌دهد. از سویی این حملات منجر به تخریب گسترده زیرساخت‌ها در غزه و یک فاجعه انسانی شده است که به گفته مقامات نوار غزه و سازمان ملل بی‌سابقه بوده است.

انتهای پیام
captcha