نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌ لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4191238
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌ لرستان برگزار شد + عکس

نشست هم‌اندیشی اساتید دانشگاه‌ لرستان با موضوع «صعود چهل ساله» با حضور حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی، مدرس حوزه و دانشگاه در سالن شهید سلیمانی برگزار شد.

نشست هماندیشی اساتید دانشگاه‌ لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست هم‎اندیشی اساتید دانشگاه‌ لرستان با موضوع «صعود چهل ساله» امروز، 11 دی‎ماه با حضور حجت‌الاسلام سید محمدحسین راجی، مدرس حوزه و دانشگاه در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام راجی، مدرس حوزه و دانشگاه در این نشست هم‌اندیشی با بیان اینکه هدف اصلی دشمن، ایجاد ناامیدی و یأس در مردم به‌ویژه در بین نوجوانان و جوانان است، گفت: دشمن این خط را دنبال می‌کند که جوانان را ناامید کند تا انگیزه و کار و تلاش در کشور متوقف بشود.

وی افزود: ما به شدت به آینده نظام جمهوری اسلامی ایران امیدوار هستیم، زیرا نصرت الهی همواره یاریگر جبهه حق است و جمهوری اسلامی ایران، جبهه حق است.

حجت‌الاسلام راجی با بیان اینکه خداوند همیشه جبهه حق را یاری کرده است، اظهار کرد: مبنای پیروزی توکل به خداست؛ دیدید که به یاری خداوند انقلاب اسلامی پیروز شد و ابرقدرت‌ها نتوانستند مانع حرکت انقلاب بشوند زیرا خداوند یاری‌گر جبهه حق است.

این مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز تاکنون، جمهوری اسلامی ایران توانسته است در عرصه‌های مختلف رویارویی با دشمنان، پیروز شود؛ زیرا خداوند یاری‌گر جبهه حق است.

راجی تصریح کرد: ایمان، توحید و خداباوری را بایستی تقویت کرد و رفتارها براساس اعتقادات دینی باشند؛ رکن اساسی جمهوری اسلامی ایران، دین و خداباوری است.

انتهای پیام
captcha