درخشش اعضای جهاددانشگاهی اردبیل در مسابقه «سعید ایران»
کد خبر: 4192352
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

درخشش اعضای جهاددانشگاهی اردبیل در مسابقه «سعید ایران»

اعضا و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل در مسابقه ادبی و هنری «سعید ایران» خوش درخشیدند.

درخشش اعضای جهادانشگاهی اردبیل در مسابقه ادبی و هنری «سعیدِ ایران»به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل، مریم خروشی، مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، ۱۶ دی‌ماه، با اعلام این خبر گفت: به‌مناسبت هجدهمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی و سلول‌های بنیادی در ایران، به همت روابط عمومی این نهاد، مسابقه ادبی و هنری «سعید ایران» در سه بخش دلنوشته، نقاشی و سؤالات چندگزینه‌ای در سطح کشور برگزار شد. 

وی بیان کرد: در این مسابقات که با هدف تبیین ابعاد مختلف شخصیت علمی، فرهنگی و اخلاقی این چهره ماندگار در تحقیقات سلول‌های بنیادی ایران و تکریم و معرفی شایسته‌تر این الگوی کم‌نظیر، ویژه اعضا و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی برگزار شد که جهادگران و خانواده جهادگران جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل در این پویش حضور چشم‌گیر داشتند.

خروشی گفت: بهنام جلالی جعفری، استاد نقاشی و طراحی در دانشگاه با مدرک دکترا فلسفه هنر با تخصص زیبایی‌شناسی به‌عنوان رئیس کمیته داوران بود که آران وفایی‌زاده فرزند جهادگر مریم خروشی از اردبیل در بخش مسابقه نقاشی در گروه سنی بالای ۱۱ سال موفق به کسب مقام دوم شد. در بخش سؤالات چهار گزینه‌ای نیز آران وفایی‌زاده (فرزند جهادگر مریم خروشی)، معصومه پناهنده (همسر جهادگر ابراهیم عزیززاده)، نویان فتحی (فرزند جهادگر مهدی فتحی) و السا بایرامی فرزند جهادگر رحیم بایرامی، از جهاددانشگاهی واحد اردبیل موفق به ارسال پاسخ صحیح و به‌عنوان برنده معرفی شدند. 

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل از برگزاری برنامه‌های فرهنگی مختلف به‌مناسبت پویش «سعید ایران» همزمان با سراسر کشور در واحد استان اردبیل خبر داد و افزود: دیدار با خانواده شهید «حسین حسن‌زاده»، عطرافشانی مزار شهدا، قرائت زیارت عاشورا، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری دوره بازآموزی پزشکان و پیراپزشکان با موضوع ناباروری، تبلیغات میدانی در سطح شهر با موضوع سعید ایران، انجام مصاحبه با مسئولان استانی و چهره‌های علمی استان به همت خبرگزاری ایسنا دفتر اردبیل در زمینه خدمات علمی زنده‌یاد کاظمی آشتیانی و... از جمله برنامه‌های برگزار شده در جهاددانشگاهی اردبیل بود.

انتهای پیام
captcha