مجلس اعلای شیعیان لبنان عملیات تروریستی کرمان را محکوم کرد
کد خبر: 4192680
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۱

مجلس اعلای شیعیان لبنان عملیات تروریستی کرمان را محکوم کرد

نائب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان در سخنانی عملیات تروریستی در کرمان را محکوم کرده و این جنایت تروریستی را مشابه کشتارهای صهیونیست‌ها در فلسطین دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از العالم، شیخ علی الخطیب، نائب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان در سخنانی عملیات تروریستی را که غیرنظامیان شهر کرمان را هدف قرار داد، به شدت محکوم کرد و آن را اقدامی جنایتکارانه شبیه کشتارهای رژیم صهیونیستی در فلسطین و نیز جنایات این رژیم در غزه، سوریه، عراق و لبنان توصیف کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی پس از جنایت خود علیه یکی از سران مقاومت فلسطین و نقض حاکمیت لبنان، این اقدام تروریستی را در ایران انجام داد تا بر این موضوع تأکید کند که اهداف پروژه صهیونیستی یکسان بوده و شامل ضربه زدن به نیروهای مقاومت، ریختن خون غیرنظامیان و بی ثبات کردن امنیت کشورهای عربی و اسلامی می‌شود.

نائب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران در برابر توطئه‌ها و تحریم، قدرتمندانه ایستاده و بر قدرت آن افزوده می‌شود.

وی تأکید کرد: ملت عزیز ایران به رهبری خردمندانه خود در حمایت از نهضت‌های مقاومت و ایستادگی ملت فلسطین برای آزادسازی فلسطین و مسجدالاقصی از چنگال تروریست‌های صهیونیست تسلیم نشده و عقب‌نشینی نخواهد کرد.

شیخ علی الخطیب این مصیبت وارده را به محضر رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران، ملت ایران و خانواده معظم شهدای مظلوم این جنایت تسلیت گفته و از خداوند متعال رحمت واسعه خود را جان باختگان و شفای عاجل را برای مجروحان خواستار شد.

انتهای پیام
captcha