اعتکاف زمینه‌ساز رشد معنویت در کشور است
کد خبر: 4192867
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

اعتکاف زمینه‌ساز رشد معنویت در کشور است

حجت‌الاسلام گرزین با بیان اینکه تعداد معتکفین جوان هرساله افزایش یافته است، گفت: «اعتکاف» باعت ترویج دین و گسترش مفاهیم قرآنی بین جوانان گشته است.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستانحجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌ وگو با ایکنا از گلستان در ارتباط با مراسم پرفیض اعتکاف گفت: با اشاره به منویات رهبری و مراجعه به بیانیه گام دوم انقلاب درمی‌یابیم یکی از رویش‌های مهم انقلاب اسلامی ایران، اعتکاف است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه اعتکاف زمینه‌ساز رشد معنویت در کشور ایران است، اظهار کرد: تعداد معتکفین جوان هرساله افزایش یافته، لذا این امر بیانگر این است که «اعتکاف» باعت ترویج دین و گسترش مفاهیم قرآنی بین جوانان شده است.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به اینکه امسال اعتکاف در تاریخ 5 الی 7 بهمن ماه در خدمت هم استانی‌های عزیز به ویژه جوانان و نوجوانان هستیم، افزود: در سال گذشته جمعیتی بالغ بر یک هزار و 600 نفر در سطح استان در این مراسم معنوی شرکت کرده کردند و امسال حدود 25 هزار نفر تخمین زده شده که در 400 مسجد در سطح استان معتکف خواهند شد.

وی با بیان‌اینکه افراد برای شرکت در این مهمانی الهی می‌توانند به دفاتر تبلیغات اسلامی در شهر خود مراجعه کنند، افزود: به خانواده‌ها می‌توانند  در اعتکاف مادر دختری، پدر و پسری و بویژه اعتکاف نوجوانی نیز شرکت کنند.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به جمله «اعتکاف؛ معنویت تمدن‌ساز» به عنوان شعار امسال، تصریح کرد: بنابر این شعار رویکرد ویژه‌ای را با برنامه‌ریزی محتوای فرهنگی ویژه در سطح استان خواهیم داشت و همچنین با نگاه تمدنی به جهادتبیین و پاسخگویی به شبهات خصوصا در موضوع انتخابات خواهیم پرداخت.

انتهای پیام
captcha