اولین مراسم خدام‌الشهدای دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد
کد خبر: 4193130
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

اولین مراسم خدام‌الشهدای دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: دانشجویان عاشق و انقلابی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی مهمان شهدای والامقام انقلاب اسلامی خواهند شد، اولین مراسم خدام الشهدای دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با تکبیر و یادبود و گرامی‌داشت مقام والای شهدا مراسم ترمیم و غبارروبی مزار شهدا برگزار می شود.

اولین مراسم خادم‌الشهدای دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربیرسول خداویردی‌وند کشتیبان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دانشجویان عاشق و انقلابی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی مهمان شهدای والامقام انقلاب اسلامی خواهند شد، اولین خدام‌الشهدای دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با تکبیر و یادبود و گرامی‌داشت مقام والای شهدا، مراسم ترمیم و غبارروبی مزار شهدا برگزار می شود.

وی افزود: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، گرامیداشت مقام الهی شهدا و انتقال آن به نسل جوان، دوره پیش ثبت‌نام خادم‌الشهدای دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان آغاز و در اولین مراسم یاد و خاطره و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی، جهت تجدید عهد و ادامه راه شهدا، غبارروبی و ترمیم مزار شهدای انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد.

خداوردی‌وند بیان کرد: زمان ثبت‌نام خادم‌الشهدای دانشجویی از تاریخ 12 دی ماه آغاز شده و دانشجویان می‌توانند جهت شرکت در این عهد و بیعت حضور داشته باشند و زمان برگزاری اولین مراسم پس از پایان امتحانات پایان ترم خدمت دانشجویان اطلاع رسانی خواهد شد.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در پیام رسان ایتا با آقای مهمانروش، دبیر کانون مهدویت دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان‌غربی با شماره تماس ۰۹۳۷۴۶۹۸۲۲۳ در ارتباط باشند.

انتهای پیام
captcha