امیرکبیر و شهید شهریاری مهمان خانه‌ها می‌شوند + فیلم
کد خبر: 4193270
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
در پایان هفته

امیرکبیر و شهید شهریاری مهمان خانه‌ها می‌شوند + فیلم

در پایان هفته شبکه‌های مختلف سیما فیلم‌های سینمایی را روی آنتن می‌فرستند که در این میان دو فیلم سینمایی با موضوع امیرکبیر و یک فیلم از زندگی شهید مجید شهریاری است.

پایان هفته سیما

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن؛ «آخرین شکوفه پاییز»، «امیرکبیر»، «پاکباخته»، «لبخند در مراسم ترحیم»، «امیرکبیر»، پنجشنبه و جمعه 21 و 22 دی از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «آخرین شکوفه پاییز» به کارگردانی حسین تبریزی، جمعه 22 دی ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این فیلم به زندگی شهید مجید شهریاری، استاد دانشگاه و دانشمند علوم و فناوری هسته‌ای کشورمان می‌پردازد که با تلاش و فعالیت‌های خستگی ناپذیر در دانشگاه و همکاری با سازمان انرژی اتمی ایران در صدد  ارتقای این بخش و خدمت به علوم پزشکی است. کاوه خداشناس، زهرا سعیدی، سپیده خداوردی و مهدی صبایی در فیلم تلویزیونی «آخرین شکوفه پاییزی» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «امیرکبیر» به کارگردانی سعید نیک‌پور، پنج‌شنبه 21 دی ساعت 24 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. فیلم روایتگر داستان زندگی امیرکبیر، صدراعظم ناصرالدین‌شاه و تلاش و فعالیت‌های او در راستای اصلاح امور کشور است. سعید نیک پور، ایرج راد، فخری خوروش، پرویز پورحسینی، رضا فیاضی و ژاله علو در فیلم سینمایی «امیرکبیر» هنرنمایی کرده‌اند.

«امیر کبیر» میهمان پایان هفته سیما شد

فیلم سینمایی «پاکباخته» به کارگردانی «غلامحسین لطفی»، جمعه 22 دی ساعت 24 شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: استوار خراسانی به تهران منتقل می‌شود. او به اتفاق مادرش و همسرش زینت و خواهرش عاطفه و پسر کوچکش اسفندیار نزدیک کلانتری محل خدمتش خانه‌ای اجاره می‌کند که از قضا با آقارضی همسایه می‌شوند. اکبر عبدی، علیرضا خمسه و حمیده خیرآبادی در فیلم سینمایی «پاکباخته» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «لبخند در مراسم ترحیم» به کارگردانی حسین قناعت، پنجشنبه 21 دی ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: پژمان، نقاش و استاد دانشگاه فریب شهرام، شوهر خواهر سودجویش را می‌خورد و شایعه‌ای که یکی از دانشجویانش در مورد فوت او پخش کرده را می‌پذیرد تا از این طریق تابلوهای نقاشی‌اش با قیمت بالاتر فروخته شود. در فیلم تلویزیونی «لبخند در مراسم ترحیم»؛ آناهیتا همتی، اردلان شجاع کاوه، مریم معصومی، رامین ناصر نصیر، امیرحسین صدیق و کیوان ساکت‌اف نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه کودک

فیلم تلویزیونی «دوچ» به کارگردانی امیر مشهدی عباس، جمعه 22 دی ساعت ۱۴ از شبکه کودک پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: غلام‌رضا عاشق دوچرخه است و شاگرد اول کلاس. پدرش به او قول داده برایش دوچرخه بخرد اما بیکار شده و به دلیل ساخت خانه به پدر یکی از همکلاسی‌های غلامرضا بدهکار است. همکلاسی که دوچرخه خوبی دارد به غلامرضا قول می‌دهد اگر در مسابقه دوچرخه سواری برنده شود با پدرش صحبت کند تا بدهی پدر غلامرضا را ببخشد. اما غلامرضا با دوچرخه کوچک و خراب خودش نمی‌تواند مسابقه دهد و برای به دست آوردن پول خرید دوچرخه تصمیم می‌گیرد کار کند. ثریا قاسمی، سروش جمشیدی، کوروش سلیمانی، شیوا خسرومهر، کوروش زارعی و حسین عباسی در فیلم تلویزیونی «دوچ» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «یاردا» به کارگردانی فریدون نجفی، چهارشنبه 20 دی ساعت ۱۹ از شبکه امید پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: تاراز اسب شوهر خاله‌اش را قرض گرفته تا در مسابقه اسب سواری شرکت کند، تاراز که صبح از خواب بیدار می‌شود، اسب شوهرخاله را در اسطبل نمی‌بیند. تاراز به همراه دوستانش به جستجوی اسب می‌پردازند. آنها اسب را نمی‌یابند ولی در کولاک و برف شوهر خاله تاراز را زیر برف‌ها پیدا می‌کنند. محمدرضا عالیور، امیر رضا فرامرزی، یوشع سلیمانی و سمیرا پرویزی در فیلم تلویزیونی «یاردا» هنرنمایی کرده‌اند.

«امیر کبیر» میهمان پایان هفته سیما شد

شبکه افق

فیلم سینمایی «امیرکبیر» به کارگردانی محمدرضا ورزی، جمعه 22 دی ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه افق پخش خواهد شد. این فیلم به زندگی امیر کبیر و اقدامات وی برای پیشرفت کشور موضوعیت یافته است. محمد صادقی، آزیتا حاجیان، اکبر عبدی، ایرج راد و مرحوم جمشید مشایخی در فیلم سینمایی «امیرکبیر» هنرنمایی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha