رفع شبهات از اقدامات لازم در جامعه است
کد خبر: 4193381
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

رفع شبهات از اقدامات لازم در جامعه است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تبیین دستاوردها و رفع شبهات از اذهان مردم را یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم در جامعه برشمرد.

ارسالی// تبیین دستاوردها یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم در جامعه استبه گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر امام جمعه، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، صبح امروز، 21 دی در دیدار با رئیس و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان با بیان اینکه تخریب یا تضعیف دولت و مجلس تضعیف نظام اسلامی است، گفت: شبهات باید با تبیین از ذهن مردم و جوانان پاک شود.

وی ادامه داد: دشمنان مدام در حال شبهه افکنی هستند که در این راستا یکی از مسائلی که دشمن در ذهن مردم تداعی می‌کند این است که رأی دادن فایده‌ای ندارد چرا که مسئولان قبل و بعد با هم تفاوتی ندارند در حالی که شاهد هستیم دولت سیزدهم اقدامات و دستاوردهای خوبی داشته است.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه متأسفانه بسیاری اقدامات و گشایش‌ها به درستی به مردم اطلاع‌رسانی نشده تا جایی که رهبرانقلاب اسلامی باید به بیان دستاوردها بپردازند که این خوب نیست، متذکر شد: تبیین دستاوردها و رفع شبهات از  ذهن مردم یکی از مهم‌ترین اقدامات لازم در جامعه است.

وی خواستار توجه بیشتر به ترویج و گفتگوی چهره به چهره به خصوص با جوانان برای اهمیت مشارکت در انتخابات شد و افزود: فعالان سیاسی باید از این ظرفیت در راستای جلب مشارکت‌های مردمی بهره‌گیری کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه در این راستا فعالان سیاسی باید به داشته‌های خودشان عمق ببخشند تا بتوانند تحلیل‌های درستی را صورت دهند افزود: گروه‌ها و اقشار مختلف برای تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات خوب مشارکت کنند اما کافی نیست و فعالان سیاسی نیز باید به کمک بیایند.

انتهای پیام
captcha