حمله به یمن مصداق بارز مشارکت در جنایات رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4193485
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
امام جمعه بخش مرکزی یزد:

حمله به یمن مصداق بارز مشارکت در جنایات رژیم صهیونیستی است

آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی با اشاره به حمله به یمن گفت: حملات هوایی و موشکی آمریکا و انگلیس به یمن و مورد هدف قرار دادن مناطق مختلف به معنای مشارکت در جنایات رژیم صهیونیستی است.

سیدمحمد کاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله سیدمحمدکاظم مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد، امروز، 22 دی‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به اهمیت تقوا گفت: منشأ تقوا هدایت‌پذیری است و هدایت به معنای تسلیم شدن در برابر دستورات الهی است.

وی با اشاره به اینکه تسلیم به معنای اطاعت مطلق است و دفاع از دین و دفاع از احکام الهی نیز بخشی از وظایف ما در برابر احکام الهی است، با تأکید بر توجه به آیه 140سوره نساء اظهار کرد: طبق این آیه، دفاع از دین، دفاع از اماکن دینی است و گاهی دفاع از متدینان به‌صورت فیزیکی و یا فکری است.

مدرسی با اشاره به روایتی از حضرت موسی(ع) در زمینه دعای باران و توبه مرد گناهکار گفت: زمانی که حضرت موسی(ع) و 70 هزار نفر از مردم برای نزول رحمت الهی دعا می‌کردند، خداوند حضور یک فرد گناهکار در آن جمع را عامل عدم استجابت دعای جمعی عنوان کرد. پس از درخواست حضرت موسی(ع) مبنی بر خروج فرد گناهکار از آن جمع، آن مرد برای حفظ آبروی خود توبه کرد و پس از آن باران نازل شد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه حفظ آبروی مؤمن در دین اسلام بسیار مورد تأکید قرار گرفته است، افزود: آبروی مؤمن از تقدسی برخوردار است که اگر فردی این حریم را رعایت نکند مورد غضب خدا قرار می‌گیرد.

مدرسی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به یمن تصریح کرد: حملات هوایی و موشکی آمریکا و انگلیس به یمن و مورد هدف قرار دادن مناطق مختلف به معنای مشارکت در جنایات رژیم صهیونیستی است.

وی با اشاره به حمایت مردم ایران از ظلم‌ستیزی گفت: وعده الهی سرنگون شدن ظالمان و پیروزی مظلومان است و استکبار بداند که تمام قدرت او در مقابل ظلم‌ستیزی مردم ایران تأثیری نخواهد داشت.

یادآور می‌شود، پس از پایان اقامه نماز جمعه محمدآباد یزد، نماز باران نیز در همین محل و در جوار مزار مطهر شهید گمنام برای نزول رحمت الهی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha