ثبت‌نام اعتکاف مساجد کرمانشاه آغاز شد
کد خبر: 4193564
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۸

ثبت‌نام اعتکاف مساجد کرمانشاه آغاز شد

ثبت‌نام اعتکاف در مساجد شهر کرمانشاه ویژه بانوان، آقایان به تفکیک در مسجد جامع، مسجد حاج شهبازخان و دانش‌آموزان پسر در مسجد عمادالدوله آغاز شد.

آغاز ثبت‌نام اعتکاف مساجد کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، اعتکاف از جمله عباداتی مستحب مؤکد در اسلام است از همین رو مساجد کرمانشاه نیز امسال همانند سال‌های گذشته میزبان معتکفان و مؤمنانی هستند که می‌خواهند با حضور در این مراسم معنوی روح خود را صیقل داده و در تطهیر خود بکوشند.

این روزها، روز‌های ثبت‌نام برای شرکت در مراسم معنوی اعتکاف است و در این مطلب گذری بر نحوه ثبت‌نام در برخی مساجد شهر کرمانشاه را داریم.

ثبت‌نام در مسجد جامع شهر کرمانشاه

زمان زیادی برای ثبت‌نام در مسجد جامع باقی نمانده، در این مسجد مراسم اعتکاف با حضور (بانوان) برگزار می‌شود ثبت‌نام به شیوه حضوری و با مراجعه به مرکز نیکوکاری واقع در مسجد جامع کرمانشاه در دو نوبت صبح و عصر انجام می‌شود و به شیوه غیرحضوری با واریز وجه ۳۰۰ هزار تومان به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۴۰۶۸۱۹۳۱۹ و ارسال فیش واریز به ایتا به شماره‌های ۰۹۱۸۲۷۸۳۲۱۸ و ۰۹۳۶۳۶۶۵۴۱۲ انجام می‌شود.

ثبت‌نام ویژه آقایان

ثبت‌نام آقایان در مسجد حاج شهبازخان برگزار خواهد شد و این مسجد طبق روال سال‌های گذشته پذیرای (آقایان) است. آغاز ثبت‌نام از ۲۱ دی‌ماه آغاز شده و تا ۲۸ همین ماه ادامه دارد.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم معنوی در مسجد حاج شهبازخان به شیوه حضوری اقدام کنند.

مسجد عمادالدوله

آیین اعتکاف بزرگ دانش‌آموزی همزمان با فرارسیدن ایام ماه رجب در مسجد عمادالدوله شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

این مراسم ویژه دانش‌آموزان پسر برگزار می‌شود و برنامه‌های ویژه و جذابی همچون محفل انس با قرآن، مسابقات گروهی، اجرای نمایش و ... برگزار خواهد شد و ثبت‌نام به شیوه حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha