راه‌یابی نمایش «خواب‌نما» دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به جشنواره تئاتر فجر
کد خبر: 4193744
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴

راه‌یابی نمایش «خواب‌نما» دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به جشنواره تئاتر فجر

نمایش «خواب‌نما» دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ضمن موفقیت در کسب عناوین برتر بیست‌و‌هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سهند تبریز؛ در یک رقابت سخت با 11 نمایش دیگر، به جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

نمایش خواب‌نما

به گزارش ایکنا از کردستان، نمایش «خواب‌نما» دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ضمن موفقیت در کسب عناوین برتر بیست‌و‌هشتمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سهند تبریز؛ در یک رقابت سخت با یازده نمایش دیگر، به جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

دانشجویان رشته کارگردانی به سرپرستی عرفان دارابی، در بخش‌های کلیدی جشنواره موفق به کسب جوایز اصلی شدند.عرفان دارابی در دو بخش «کارگردانی» و «طراحی فضا» موفق به کسب عنوان مقام اول شد و بازیگران نمایش میلاد صادقی و فراز کاظمی به ترتیب مقام دوم و سوم بازیگری مرد را از آن خود کردند.

رتبه دوم نویسندگی نیز به احمد صمیمی و مقام دوم طراحی بروشور به سیروان ابراهیمی از دانشجویان واحد سنندج رسید. برنامه درسی کارگردانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از سال 1389 به همت دکتر خسرو سینا از اعضای هیئت علمی گروه معماری واحد سنندج تأسیس شد که بسیاری از دانش‌آموختگان این رشته تحصیلی واحد سنندج، از هنرمندان موفق امروز تئاتر کشور هستند.

یادآور می‌شود؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج ضمن تبریک این موفقیت به جامعه دانشگاهی و هنری استان کردستان، به تلاش خود برای شکل‌دهی و پرورش نسل بعدی استعدادهای هنری ادامه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha