اعلام آمادگی فرهنگسرای قرآن برای میزبانی از جشن عبادت مدارس دخترانه
کد خبر: 4194035
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶

اعلام آمادگی فرهنگسرای قرآن برای میزبانی از جشن عبادت مدارس دخترانه

فرهنگسرای قرآن در قالب برگزاری جشن‌های تکلیف، میزبان دانش‌آموزان دختر 9 ساله تهرانی می‌شود.

میزبانی فرهنگسرای قرآن از دختران دانش‌آموز در برنامه «دوست من نماز»به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای قرآن، اجرای جشن‌های تکلیف دختران به همت این فرهنگسرا و با مشارکت مدارس در زمستان 1402 از سر گرفته خواهد شد.

این مراسم با هدف آموزش نماز و احکام دین، آموزش حجاب با استفاده از زبان هنر در قالب برنامه شاد و آموزنده و با حضور اساتید قرآنی و کارشناسان نماز و معارف و یک گروه هنری مجرب برگزار می‌شود.

در این مجموعه برنامه که با عنوان «دوست من نماز» برگزار می‌شود، مدیران مدارس می‌توانند در طول سال تحصیلی با رزرو قبلی نسبت به برگزاری جشن تکلیف ویژه دانش‌آموزان خود اقدام کنند.

جشن‌های تکلیفی که فرهنگسرای قرآن اقدام به برگزاری آنها ویژه دختران دانش‌آموز می‌کند، شامل بخش‌هایی چون استقبال در بدو ورود در محوطه توسط گروه فرشته‌ها، هدایت دانش‌آموزان به نمازخانه تزئین شده، اجرای برنامه پرسش و پاسخ توسط روحانی و اقامه نماز شکر در نمازخانه، پذیرایی از مدعوین با نیم‌چاشت، هدایت مدعوین مکلف به سالن نمایش و اجرای برنامه‌های متنوع قرآنی با محوریت نماز، اجرای نمایش نماز زیباترین جلوه عبادت، اجرای مسابقه قرآنی، اجرای مراسم سوگند از سوی روحانی و بازدید دانش‌آموزان از نگارخانه هدی می‌شود.

مدیران علاقه‌مند برای دیدن نمونه‌ای از اجرای جشن‌های تکلیف فرهنگسرای قرآن می‌توانند به نشانی خیابان قزوین، نرسیده به میدان شمشیری، نبش خیابان شهید کاظمی مراجعه کرده یا با شماره تلفن 55765888 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha