جهاد تبیین و امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور است
کد خبر: 4194824
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب:

جهاد تبیین و امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور است

مهدی فضائلی گفت: جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور ماست و روحانیت می‌تواند در این عرصه ورود مناسبی داشته و به بیان دستاوردها و واقعیت‌ها بپردازد.

مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاببه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط‌عمومی حوزه علمیه خراسان، مهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، در همایش تبیینی-بصیرتی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم که امروز، ۳۰ دی‌ماه، در سالن اجتماعات هتل جوادالائمه(ع) مشهد برگزار شد، با بیان اینکه انتخابات مهمترین رویداد سیاست داخلی کشور است، اظهار کرد: در یازدهم اسفندماه امسال، دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: موضوع انتخابات همواره مورد تأکید رهبر انقلاب بوده است، اگر نگوییم بی‌سابقه، کم‌سابقه بوده که ایشان زودتر از دفعات قبل، پیرامون انتخابات صحبت کردند و این ورود زودهنگام، نیازمند تأمل است.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به کلید واژه «ایران قوی» اشاره و بیان کرد: همه آحاد مردم، علاقه‌مند به قوی بودن ایران هستند و اگر ایران قوی را یک «سیستم کلان» در نظر بگیریم، قوت او با قدرت اجزاء این سیستم تحقق پیدا خواهد کرد.

فضائلی افزود: اگر می‌خواهیم ایران قوی تحقق پیدا کند، اجزاء رئیسه این سیستم، دستگاه و نهاد رهبری، قوای سه‌گانه و دستگاه و نهادهای گوناگون دیگر است، پس قطعاً یکی از بخش‌هایی که قدرت او به تحقق ایران قوی کمک خواهد کرد، قوای سه‌گانه بوده که یکی از این قوا، مجلس شورای اسلامی است و رأی مردمی، یکی از پشتوانه‌های مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

وی اظهار کرد: جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی از ضروریات امروز کشور ماست و روحانیت می‌تواند در این عرصه ورود مناسبی داشته و به بیان دستاوردها و واقعیت‌ها بپردازد تا از القائات شبهات دشمنان جلوگیری شده و گره‌های ذهنی افراد را باز نماید.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب کفت: از مدت‌ها قبل اطلاعاتی وجود دارد که دشمنان قسم خورده ما در دنیا برنامه‌ریزی‌هایی برای انتخابات ما داشته که اگر این انتخابات، پرشور باشد، برنامه آنان را خنثی می‌نماید و اگر پیش‌بینی‌های آنان برای تأثیرگذاری در کاهش مشارکت در انتخابات اتفاق بیفتد، نقشه و تدارک یک توطئه و اجماع برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران را دیده‌اند؛ لذا انتخابات از این حیث نقش تعیین کننده‌ای دارد.

فضائلی تصریح کرد: دلیل ورود زودهنگام رهبر معظم انقلاب به مسئله انتخابات، وجود چنین برنامه‌ها و نقشه‌هایی است که دشمن برای ایران اسلامی برنامه ریزی کرده است و باید برای شکست نقشه‌های دشمنان تلاش بیشتری انجام داد.

وی گفت: ما منکر مشکلات در کشور نیستیم و باید برطرف شود، اما دشمن فقط مشکلات را دیده و آن را به قصد ناامیدی بیان کرده و حتی نقاط قوت را نیز به صورت مشکل نشان می‌دهد، اما ما در کنار بیان مشکلات موجود، واقعیت‌ها و دستاوردها را نیز بیان می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha