اعزام بزرگترین کاروان معلمان کشور از فارس به اردوی راهیان نور و‌ پیشرفت
کد خبر: 4194867
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴

اعزام بزرگترین کاروان معلمان کشور از فارس به اردوی راهیان نور و‌ پیشرفت

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس از اعزام بزرگترین کاروان معلمان کشور از این استان به اردوی راهیان نور و‌ پیشرفت خبر داد.

جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور و پیشرفت معلمان استان فارسبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، ایمان ایمانی‌فر، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس در جلسه هماهنگی اردوی راهیان نور و پیشرفت معلمان استان گفت: بزرگترین کاروان معلمان کشور از استان فارس به اردوی راهیان نور و‌ پیشرفت به استان خوزستان اعزام می‌شوند که این اعزام به‌صورت همزمان از ۲۱ شهر استان انجام خواهد شد و بیش از یک هزار معلم استان فارس به این اردوها اعزام می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه یکی از برنامه های پیش‌بینی شده در این اردوی راهیان نور و پیشرفت، برگزاری یادواره شهدای معلم استان فارس است که در یادمان شلمچه در خرمشهر برگزار خواهد شد،‌ ادامه داد: برگزاری این یادواره به‌عنوان پیش‌یادواره کنگره امیران، سرداران و 15 هزار شهید استان فارس محسوب می‌شود.
 
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان فارس با بیان اینکه در این مراسم علاوه بر معلمان استان فارس، برخی چهره‌های ملی و استانی نیز حضور خواهند داشت، گفت: اعزام کاروان راهیان نور و پیشرفت معلمان استان فارس روز سوم بهمن‌ماه سال جاری انجام خواهد شد.
 
محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه با بیان اینکه در استان فارس، چهار هزار و ۲۱۲ معلم و دانش‌آموز شهید وجود دارند که از این تعداد ۴۹۹ نفر معلم شهید هستند، اظهار کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت، یک فرصت بی‌بدیل برای آشنایی با فرهنگ‌ ایثار و شهادت است و حضور معلمان در این اردوها در انتقال این مفهوم به جامعه به‌ویژه دانش‌آموزان بسیار مؤثر است.
 
وی با بیان اینکه همه قوانین مربوط به برگزاری اردوها و صدور احکام مأموریت و بیمه مورد توجه جدی قرار دارد،‌ گفت: نقش راویان و روایت‌گران در این اردو برای تبیین دستاوردها بسیار مهم است.
انتهای پیام
captcha