جهاد تبیین ابزار مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است
کد خبر: 4194995
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

جهاد تبیین ابزار مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است

استاندار گیلان دهه فجر را جلوه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی برشمرد و با اشاره به هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، جهاد تبیین را از ابزارهای مهم مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن دانست.

نشست ستاد دهه فجر گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان و به نقل از روابط عمومی استانداری استان، اسدالله عباسی، استاندار گیلان در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر گیلان اظهار کرد: همگان به‌ویژه مدیران باید پرچم افتخارات نظام اسلامی را افراشته کرده و مردم را بیشتر با خدمات دولت و نظام آشنا کنند.

وی با بیان اینکه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خدمات بسیار ارزنده‌ای انجام شده و دستاوردهای بسیاری حاصل شده است، افزود: مردم باید آگاه شوند که چه کارهای بزرگی در بخش‌های مختلف از جذب سرمایه گذار، توسعه و آبادانی شهرها و روستاها، ایجادو ارتقای زیرساخت‌ها انجام شده و چه دستاوردهای کم نظیری در حوزه‌های علمی، بهداشتی و درمانی و غیره حاصل شده در حالی که پیش از انقلاب، ما کشوری مصرف‌کننده بودیم و حتی پزشکان عمومی ما نیز از کشورهای دیگر بود.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: در عین حال باید جشن دهه فجر امسال را که همزمان با اعیاد مبارک ماه‌های رجب و شعبان است، با شکوه هر چه بیشتر برگزار کرده و جشن به یادماندنی را برای مردم رقم زنیم.

عباسی بیان کرد: رسانه‌ها نیز باید فضا را به سمت آینده امیدبخش سوق دهند چراکه عده‌ای قصد ایجاد ناامیدی و حاکم کردن فضای یأس در جامعه و مردم را دارند؛ از این رو اجازه هنجارشکنی به هیچ احدی داده نخواهد شد.

استاندار گیلان تصریح کرد: ملت ما با رهبری امام راحل(ره) یک قدرت جهانی را شکست داد و هم اینک در سایه انقلاب شکوهمند و نظام اسلامی ما و منویات رهبر معظم انقلاب، موج بیداری در دنیا شکل گرفته و شاهدیم که دشمنان ما به سمت زوال و نابودی حرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز استکبار جهانی به همراه کشورهای غربی مقابل مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین صف آرایی کرده و آنان را در میان سکوت کشورهای عربی به خاک و خون می‌کشند اما آینده از آن آزادیخواهان جهان و مردمی است که ملت ایران را الگوی‌ خود می‌دانند.

عباسی گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقاب اسلامی ملت ما ایستادگی کرد و در برابر همه توطئه‌های دشمنان پیروز شد در حالی است که استکبار با هزاران میلیارد دلار هزینه قصد داشت تا این ملت و کشور را منزوی کند اما با همه هزینه‌ها و توطئه‌های بسیار ناکام ماند زیرا انقلابی که اساس آن قرآن و اعتقادات دینی است، شکست نخواهد خورد.

استاندار گیلان بیان کرد: در برهه کنونی نیز باید تلاش کنیم تا جشن‌های دهه فجر باشکوه برگزار شود و به نسل امروز و جوانان نیز نشان دهیم که ملت ما در چه زمانی و چه موقعیتی دشواری برابر زورگویان ایستاد و در چه شرایط سختی پیروز شد.

عباسی ضمن قدردانی از تلاش‌های اعضای این ستاد در برگزاری هر چه بهتر جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به سخنان رئیس محترم جمهور در تأکید بر جذابتر و غنی‌تر برگزار شدن مراسم دهه فجر به‌ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، تصریح کرد: با اینکه مراسم گرامیداشت دهه فجر به منظور بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۵۷ برگزار می‌شود، اما ما هر سال یک ۲۲ بهمن جدید داریم که ویژگی‌‌های خاص خود را دارد و یکی از ویژگی‌های مهم دهه فجر امسال موضوع اساسی جهان اسلام یعنی به اوج رسیدن جنایت ضد بشری صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین است که امروز به مسئله اصلی همه جهان بشریت تبدیل شده است.

استاندار گیلان تأکید کرد: جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته همواره بر مبنای اراده و خواست مردم اداره شده و اساسا توجه به اراده مردم در این سرزمین مولود انقلاب اسلامی است و اکنون با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در مسئله جهاد تبیین باید دستاوردها و عملکردها را به مردم انقلابی و قدرشناس بیان کرد.

وی دهه فجر را جلوه انسجام ملی، وحدت و یکپارچگی برشمرد و با اشاره به هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، جهاد تبیین را از ابزارهای مهم مقابله با شبیخون فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن دانست و گفت: صدا و سیما و همه عاشقان به نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای انتقال مفاهیم اساسی انقلاب اسلامی با شور و شعور انقلابی، حس غرور ملی را با تولید محتوا و نیز برگزاری برنامه های مفید در دهه فجر به‌ویژه در راهپیمایی 22 بهمن به منصه ظهور بگذارند.

انتهای پیام
captcha