پویش «چله تواصی» آغاز شد
کد خبر: 4195097
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
باهدف جهاد تبیین

پویش «چله تواصی» آغاز شد

پویش «چله تواصی» با هدف جهاد تبیین از سوی جامعه ایمانی مشعر آغاز شد.

جامعه ایمانی مشعربه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم فرمودند: «مسئله حضور مردم در صحنه که جزو لوازم حتمی اداره‌ صحیح کشور و پیشرفت انقلاب و به نتیجه رسیدن انقلاب و به هدف‌ها دست یافتن است، باید ترویج بشود؛ هر کسی صدایی دارد، هر کسی زبان گویایی دارد، هر کسی مخاطبی دارد، هر کسی می‌تواند اثر بگذارد، باید روی این زمینه کار کند: وَ تَواصَوا بِالحَقّ؛ این حق است. تواصی به حق وظیفه‌ همه است؛ روحانی باشد، استاد دانشگاه باشد، منبر باشد، صداوسیما باشد، مسئول سیاسی باشد، مدیر فلان دستگاه باشد، عالِم باشد، مرجع باشد، هر کسی باشد، وظیفه است. مردم را باید به حضور در میدان، ایستادگی در میدان، آشنایی با لوازم میدان وادار کنند». 

به همین منظور و در راستای لبیک به فرمان نائب امام زمان(عج) در نشست جمعی از منبری‌های هیئت‌های کشور (رسالات) مقرر شد که از تاریخ یکشنبه، اول بهمن‌ پویش «چله تواصی» با هدف جهاد تبیین به صورت جمعی آغاز شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش باید مراحل مختلفی را طی کنند. تنظیم یک یادداشت کوتاه با محتوای آغاز چله تواصی به مشارکت، این پیام را به مخاطب داده شود که اولا فرصت اندک است؛ ثانیا امر تواصی عبادت و انتقال امر ولی واجب است؛ ثالثا در طول این چهل روز تواصی و تبیین را باید ادامه داد و نباید رها کرد.  

ورود در پیام‌رسان ویراستی، وارد کردن یادداشت، اضافه کردن هشتک #چله_تواصی و #مشارکت، انتشار ویراستی در کانال شخصی، به اشتراک گذاشتن ویراستی دیگر خطبا و همچنین، توصیه ایشان برای انتشار ویراستی، ادامه مراحل شرکت در این پویش است.

انتهای پیام
captcha