بیان دستاوردهای انقلاب از سوء‌استفاده دشمن جلوگیری می‌کند
کد خبر: 4195158
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۳
معاون سیاسی استاندار ایلام:

بیان دستاوردهای انقلاب از سوء‌استفاده دشمن جلوگیری می‌کند

محمدسبحان حسنی گفت: نگفتن دستاوردهای انقلاب نه تنها بر ذهن مردم تأثیر می‌گذارد بلکه دشمن را در فقدان این عدم تبیین به سوی تبلیغات در جهت کاهش مشارکت در انتخابات سوق می‌دهد.

محمدسبحان حسنی، معاون استاندار ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام؛ محمد‌سبحان حسنی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام، اول بهمن‌ماه در نشست جهاد تبیین با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند از عدم تبیین و نگفتن دستاوردهای انقلاب بر ذهن مردم تأثیر گذارد، اظهار کرد: ضرورت دارد با بیان دستاوردهای انقلاب و جهاد تبیین از سوء استفاده دشمن جلوگیری کنیم.

وی افزود: دشمن تلاش دارد از عدم تبیین اقدامات و پیشرفت‌های حاصل شده در بخش‌های مختلف انقلاب سوء استفاده کرده و از این خلأ به نفع خود و ناامید کردن مردم بهره گیرد.

حسنی با بیان اینکه ما به دنبال ارائه گزارش‌های غیر‌ واقع نیستیم، ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت و راهیان نور و برنامه‌های صدا و سیما و همچنین برنامه‌هایی که ارشاد، سپاه و دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها برای جهاد تبیین و افزایش مشارکت مردم در انتخابات دارند، مناسب است و در این مقطع ضرورت دارد این برنامه‌ها به‌سرعت اجرایی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام با اشاره به بحث مشارکت در انتخابات افزود: بیان دستاوردها و تبیین اقدامات و فعالیت‌های نظام با توجه به اینکه مردم ما فهم عمیقی از انقلاب اسلامی دارند و اهمیتی که انتخابات در سرنوشت مردم داشته، این تلاش‌ها می‌تواند در بین جوانان اثرگذار باشد و به افزایش شور و نشاط انتخاباتی کمک کند.

معاون استاندار ایلام با اشاره به اینکه افزایش حضور مردم در انتخابات باعث ناامیدی، یأس و سرخوردگی دشمنان که چشم طمع به کشور ما دارند خواهد شد، یادآور شد: از تخصیص اعتبارات فرهنگی قدردانی می‌کنم و از دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم در راستای افزایش مشارکت مردم و تبلیغات در انتخابات همکاری کنند.

انتهای پیام
captcha