دوره آموزشی تربیت معلم تجوید قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4195193
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

دوره آموزشی تربیت معلم تجوید قرآن در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: دوره آموزشی تربیت معلم تجوید در این شهرستان به‌منظور تأمین نیروی مورد نیاز برای تدریس در این رشته قرآنی برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی تربیت معلم تجوید قرآن در کرمانشاه

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه اظهار کرد: دوره آموزشی تربیت معلم تجوید به‌منظور تأمین نیروی مورد نیاز برای تدریس در این رشته قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: شرط ورود به دوره یادشده آزمون ورودی است و تنها افرادی در دوره حضور می‌یابند که حدنصاب قبولی در آزمون را کسب کنند و شرایط حضور در دوره تربیت معلم تجوید را دارا باشند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: اجرای این طرح آموزشی براساس تدریس علوم و فنون رشته قرائت (تجوید) در طی مدت دو ماه آموزش حضوری و غیرحضوری خواهد بود.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی با بیان اینکه روش تدریس تجوید تکمیلی قرآن، فنون معلی و آشنایی با علوم قرآنی از مباحث این دوره آموزشی است، گفت: این دوره آموزشی از نیمه بهمن‌ماه آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان پس از گذراندن آزمون نهایی موفق به کسب مدرک خواهند شد.

انتهای پیام
captcha