جلسه کمیته ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4195282
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

جلسه کمیته ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل برگزار شد

جلسه کمیته ایثارگران با هدف هماهنگی برنامه‌های دهه فجر در اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل برگزار شد.

جلسه کمیته ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل برگزار شدبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل، در راستای هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر، جلسه کمیته ایثارگران استان اردبیل با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی و با هدف هم‌اندیشی در خصوص برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اول بهمن‌ماه در سالن جلسات اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل برگزار شد.

داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ایران گفت: بیش از چهار دهه پیش در چنین ایامی، نظام استبدادی شاهنشاهی که دست‌نشانده استکبار جهانی بود، با حضور حماسه‌ساز مردم ایران اسلامی از اریکه قدرت بر زمین زده شد و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که برآمده از اراده ملت شهیدپرور ایران بود، پایه‌گذاری شد. نظام جمهوری اسلامی رهاورد خون هزاران شهید معظم است و ما باید همواره ضمن حفاظت از ارزش‌های انقلاب، مسیر شهدا را ادامه دهیم، زیرا تنها راه رسیدن به عزت و اقتدار، ادامه دادن راه شهداست.

نوری افزود: استان اردبیل در بحبوحه انقلاب اسلامی، ۴۷ شهید تقدیم کرد و خون این شهیدان والامقام مایه پایداری و قوام و عزت و اقتدار ایران اسلامی شده است.

وی مهم‌ترین برنامه‌های بنیاد شهید استان اردبیل در دهه فجر را مراسم میهمانی لاله‌ها، مراسم زنگ انقلاب، تجلیل از فجرآفرینان (خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اقلاب اسلامی)، فضاسازی و تبلیغات محیطی، اعزام پیام‌آوران و راویان ایثار، برگزاری نشست با نخبگان شاهد و ایثارگر، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری نمایشگاه آثار هنری جانبازان بستری در بیمارستان ایثار، تعویض پرچم شهدا و حضور جانبازان و خانواده‌های معظم شهدای انقلاب در صدا و سیما برشمرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی باید از طریق ترویج فرهنگ فاخر ایثار و شهادت و همچنین فعالیت در زمینه جهاد تبیین، از ارزش‌های انقلاب اسلامی صیانت کنند، زیرا مردم غیور ایران اسلامی بار‌ها با خنثی کردن فتنه‌های دشمنان، پایبندی خود را به آرمان‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا اثبات کرده‌اند.

وی با اشاره به تقارن ایام‌الله دهه فجر با انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از بهترین راهکار‌های جهاد تبیین، تشویق مردم به حضور در انتخابات است، زیرا نظام ما نظامی مردمی است و حضور مردم در پای صندوق‌های رأی باعث افزایش اقتدار و عزت نظام اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha