برگزاری دوره توانمندسازی هادیان سیاسی به میزبانی زنجان
کد خبر: 4195405
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱

برگزاری دوره توانمندسازی هادیان سیاسی به میزبانی زنجان

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان از برگزاری دوره توانمندسازی هادیان سیاسی سه استان زنجان، قزوین و گیلان به میزبانی این استان خبر داد.

دوره توانمندسازی هادیان سیاسی

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالمهدی‌(عج) زنجان، سیدمهدی حسینی، معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی‌(عج) استان زنجان، سوم بهمن‌ماه در سخنانی گفت: دوره توانمندسازی هادیان سیاسی به‌صورت مشترک بین سه استان زنجان، قزوین و گیلان به میزبانی استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶۳ نفر از هادیان سیاسی استان‌های مذکور در این دوره دو روزه شرکت می‌کنند، تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های کارگاهی، نشست‌های هم‌فکری و بازدید از صنایع و اردوی راهیان پیشرفت از برنامه‌های دوره مذکور است.

معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی‌(عج) استان زنجان با تأکید بر اینکه هادیان سیاسی در واقع نمایندگان و جهادگران تبیین این استان‌ها هستند، افزود: به همین منظور از اساتید مطرح و برتر کشوری برای تدریس در این دوره دعوت شده است.

حسینی با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه توانمندسازی هادیان سیاسی در زنجان بیان کرد: با توجه به در پیش رو بودن ایام‌الله دهه فجر و نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری، هادیان سیاسی در این دوره داشته‌ها و معلومات خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و گامی هر چند کوچک در راستای افزایش مشارکت مردم و تلاش برای تحقق جهاد تبیین برمی‌دارند که این مهم از اصلی‌ترین اهداف دوره است.

انتهای پیام
captcha