اولین پویش ملی «پدر و فرزندان ایرانی» آغاز شد
کد خبر: 4195632
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

اولین پویش ملی «پدر و فرزندان ایرانی» آغاز شد

دبیر کارگروه اولین پویش ملی پدر و فرزندان ایرانی گفت: به‌مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امیرالمؤمنین علی(ع)، اولین پویش ملی «پدر و فرزندان ایرانی» به همت گروه تبلیغی جهادی شهید محمدرضا شفیعی آغاز شد.

پویش ملی پدر و فرزندان ایرانیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی گروه جهادی شهید محمدرضا شفیعی، حجت‌الاسلام احمد قادری، دبیر کارگروه اولین پویش ملی پدر و فرزندان ایرانی گفت: همزمان با آغاز بهمن‌ماه، خجسته سالروز میلاد پر خیر و برکت امام جواد(ع)، حضرت علی‌اصغر و روز پسر، اولین پویش ملی پدر و فرزندان ایرانی به همت گروه جهادی شهید محمدرضا شفیعی و با مشارکت خوب معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان کلید خورد.

وی با بیان اینکه این پویش با شعار «فرزند بیشتر، آینده‌ بهتر» در حال برگزاری است، گفت: رهبر معظم انقلاب در دو دهه اخیر، روی مسئله فرزندآوری و جوانی جمعیت تأکید داشتند و متأسفانه مسئولان ما به‌ویژه در دولت‌های قبل کوتاهی کردند و ما امروز به اندازه توان‌مان موظفیم در این عرصه ورود و فعالیت داشته باشیم. 

مدیر گروه جهادی شهید محمدرضا شفیعی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای مردم غیور آذربایجان‌شرقی در سال ۱۴۰۰ که فرمودند: «امروز اگر ما به فکر تکثیر نسل نباشیم، مسئله‌ فرزندآوری را امروز اگر چنانچه برایش فکر نکنیم، 15 سال دیگر، 20 سال دیگر، دیر خواهد بود؛ کشوری خواهیم شد که عنصر لازم برای حرکت پیشرفت را، یعنی جوان را، به قدر کافی در اختیار نخواهد داشت. امروز باید به فکر فردا بود»، گفت: باید همه تلاش کنیم تا فرهنگ تعدد اولاد را دوباره به جامعه اسلامی‌مان برگردانیم و از القای زشت و نابجای «فرزند کمتر _ زندگی بهتر» در جامعه، به شعار ارزشی «فرزند بیشتر _ آینده‌ بهتر» برسیم و این به یاری خدا، شدنی است.

وی در خصوص چگونگی شرکت در این پویش ملی و جوایز آن گفت: کافی است مادر خانواده، یک عکس یادگاری از همسر و فرزندان خود که در کانون گرم خانواده حضور دارند گرفته و به آیدی @Ghom_۱۲۳۴ ارسال کرده تا در قرعه‌کشی ۱۰ کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۱۰ کمک هزینه سفر به شهر مقدس قم و ۹۰ جایزه نقدی ۲۰۰ هزار تومانی شرکت کنند.

دبیر کارگروه اولین پویش ملی پدر و فرزندان ایرانی به شرایط زمانی جهت شرکت در این پویش اشاره کرد و افزود: این پویش ملی که در اعیاد رجبیه در حال برگزاری است، همزمان با روز پسر در سالروز میلاد امام جواد(ع) آغاز شد و تا ساعت ۲۴ روز ۱۲ بهمن‌ماه، آغاز طلیعه چهل و پنجم انقلاب اسلامی، ادامه خواهد داشت. 

وی در پایان گفت: قرعه‌کشی این پویش، همزمان با مبعث حضرت رسول خاتم(ص) انجام و نتایج آن، از طریق کانال گروه جهادی رشد در پیام‌رسان ایرانی ایتا و خبرگزاری‌های رسمی کشور، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha