مدافعان حرم مبلغان فرهنگ ایثار و شهادت هستند
کد خبر: 4195826
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 3 حضرت حمزه(ع):

مدافعان حرم مبلغان فرهنگ ایثار و شهادت هستند

حجت‌الاسلام سید هادی ابراهیمی گفت: مدافعان حرم در دنیای معاصر و برهه کنونی مبلغان فرهنگ ایثار و شهادت هستند، پس باید در مدارس سیره آنها تبیین شود.

حجت‌الاسلام سید هادی ابراهیمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 3 حضرت حمزه(ع)به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سید هادی ابراهیمی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی 3 حضرت حمزه(ع) که با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در ارومیه برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه شهدای مدافع حرم در برهه کنونی به میادین حق علیه باطل شتافتند، شخصیت، منش و سبک زندگی‌شان برای نسل جوان و نوجوان دست‌یافتنی و ملموس است، به همین خاطر آنها مبلغان فرهنگ ایثار و شهادت در برهه کنونی هستند.

 وی ادامه داد: شهدای مدافع حرم توانستند در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب به بصیرت و شناخت حق از باطل دست پیدا کنند، به طوری که با الهام از فرمایشات ایشان با اندیشه‌های افراطی نبرد کردند و در نهایت لباس شهادت را برازنده قامت استوار خود دیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشکر عملیاتی حضرت حمزه(ع) با بیان اینکه شهدای مدافع حرم ثابت کردند سربازان ولایت در برهه کنونی که چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد همانند نخستین سال‌ها پشتیبان ولایت فقیه بوده و برای جهاد آماده هستند، گفت: مدارس باید نسل جدید را با این جوانان آشنا کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی اضافه کرد: شهدای مدافع حرم به دشمنان نظام و ملت ثابت کردند گرچه زمان مبارزات انقلابی را درک نکرده‌اند ولی در دامان پدران و مادران خود به خوبی تربیت شده‌اند و با تمام وجود حامی نظام هستند.

وی اضافه کرد: سربازان ولایت به معنای واقعی کلمه غیرتمند و سلحشور بوده و هرگز به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اجازه تجاوز و دست‌اندازی به مرزهای عقیدتی و ارضی کشورمان را نخواهند داد و تا ابد به ارزش‌های نظام و انقلاب پایبند هستند.

انتهای پیام
captcha