نمایندگان خوزستان در مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج به قم اعزام شدند
کد خبر: 4196544
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳

نمایندگان خوزستان در مرحله نهایی مسابقات قرآن بسیج به قم اعزام شدند

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: 18 برگزیده و راهیافته به مرحله نهایی سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج از استان خوزستان به منظور شرکت در فینال این دوره از مسابقات به قم اعزام شدند.

سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج

علی سواری، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: 18 برگزیده و راهیافته به مرحله نهایی سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج از استان خوزستان به منظور شرکت در فینال این دوره از مسابقات روز گذشته 8 بهمن‌ماه به قم اعزام شدند.

وی بیان کرد: این راهیافتگان در دو گروه خانم‌ها و آقایان و در دو رده سنی نوجوانان و بزرگسالان هستند.

حسین غبیشاوی در رشته ترتیل از شادگان(نوجوان)، مجید غریبی و علی خالدی از رامشیر در رشته ارائه مفاهیم سوره ملک، حسین سواری در رشته تحقیق از هویزه(نوجوان)، ابراهیم ربیهاوی در رشته حفظ کل قرآن از ماهشهر، حسن یزدانی‌فرد در رشته حفظ رقابتی بزرگسالان از ماهشهر، امیرحسین اسفنده در رشته اذان از دزفول(نوجوان)، یوسف عیاشی در رشته ترتیل از ناحیه امام حسین(ع) اهواز، گروه عطر کلام در رشته گروهی از شادگان در گروه آقایان به این مسابقات اعزام شدند.

سواری گفت: سیده فاطمه موسوی در رشته ترتیل از رامهرمز، سحر شاسی از ایذه و آمنه آلبوخنفر از شادگان در رشته تحقیق، رقیه خزعلی‌زاده در رشته حفظ 15 جزء از کرخه، پروانه مهدوی از بهبهان در رشته حفظ و ترجمه دعای 20 صحیفه سجادیه، ریحانه سالمی در رشته حفظ 15 جزء رقابتی(نوجوان)، مریم کربلایی رشید از دزفول در رشته حفظ و مفاهیم سوره ملک، فائزه جلالی در رشته حفظ کل از رامهرمز، گروه نورالهدی و گروه حسنی از آبادان در رشته گروهی نمایندگان بسیج خوزستان در گروه بانوان در این دوره از مسابقات هستند.

گفتنی است؛ سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی در استان قم از ۶ تا ۱۱ بهمن‌ماه سال جاری در حال برگزاری است. همچنین اختتامیه مسابقات ۱۱ بهمن‌ماه و در آستانه آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha