672 برنامه توسط سپاه گرگان در دهه فجر اجرا می‌شود
کد خبر: 4197234
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
فرمانده سپاه گرگان:

672 برنامه توسط سپاه گرگان در دهه فجر اجرا می‌شود

علیخانی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب‌های داخل و خارج از کشور همچنان پابرجاست، گفت: در دهه فجر امسال 672 برنامه با 72 ویژه برنامه در سطح شهر گرگان پیش‌بینی شده است.

محمود علیخانی، فرمانده سپاه گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، محمود علیخانی، فرمانده سپاه گرگان در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز، 11 بهمن ماه در سالن جلسات سپاه گرگان برگزار شد گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا و امامت امام راحل(ره) تعدادی از کشورهای جهان تحت عنوان سلطه تیز در برابر کشورهای سلطه‌گر بروز و ظهور پیدا کردند.

فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه عمر مفید هر انقلاب توسط کارشناسان سیاسی 30 سال تخمین زده شده است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی بوده که برخلاف عقربه‌های ساعت حرکت کرده و بعد از گذر چهل سال، همچنان مستحکم‌تر از گذشته ماندگار است و این امر تنها با رهبری دینی و ایدئولوژیک سیاسی امامین انقلاب اسلامی امکان‌پذیر شده است.

علیخانی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی با تمام فراز و نشیب‌های داخل و خارج از کشور همچنان پابرجاست، ادامه داد: مردم گرگان، فجر انقلاب اسلامی را 77 روز قبل از پیروزی انقلاب و در روز 5 آذر سال 57 مشق کردند.

وی با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال سیاه‎‌نمایی و ترویج ناامیدی بالاخص بین نسل جوان است، تصریح کرد: رسانه‌ها باید از ظرفیت خود در جهت امیدآفرینی در سطح جامعه و روایتگری درست برای مردم بپردازند تا دشمن در جنگ روایت‌ها و رسانه‌ها نتواند به اهداف خود برسد.

فرمانده سپاه گرگان «مردم‌سازی از جنس حاکمیت و نشاط‌بخشی جامعه» را شعار سپاه در دهه فجر برشمرد و افزود: هدف ما در برنامه‌ها افتخار به گذشته و امید به آینده با رویکرد گفتمان خدمت در بستر سند اعتلای بسیج توسط قرارگاه‌های 11 گانه بسیج در سطح شهرستان گرگان است.

علیخانی با تأکید بر اینکه مسجد به‌عنوان قلب تپنده انقلاب‌اسلامی در مناسبت‌ها بوده و نقش مؤثری در جریان‌سازی و الگوآفرینی دارد، افزود: دشمن به‌دنبال آن است تا انتخابات پرشور رقم نخورد، لذا باید از ظرفیت مساجد برای جهاد تبیین و روشنگری و برقراری 4 مؤلفه امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت در انتخابات بهره ببریم.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر 672 برنامه با 72 ویژه برنامه پیش‌بینی شده است، گفت: یادواره شهدای شهرستانی، عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از شهدای مدافع حرم، شهید آبروی محله، مسابقات فرهنگی، ورزشی و علمی، پویش فرهنگی در فضای مجازی، میز خدمت در بستر محرومیت، محافل قرآنی، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، کارگاه‌های سیار، رژه موتوری در فرودگاه گرگان، زنگ انقلاب اسلامی، اکران فیلم‌های عمار در مسجد، جشن تکلیف دختران، توزیع بیش از یک هزار بسته معیشتی و... از جمله عناوین برنامه‌های این دهه است.

انتهای پیام
captcha